پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > یک پیروزی و یک تساوی رهاورد دو تیم خوزستانی


کد خبر: ٧٤٦٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/07-٠٨:٥٠

دو تیم شهرداری ماهشهر و نفت‌ مسجدسلیمان در هفته بیست و پنجم رقابت‌ های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریفان خود به میدان رفتند.

 

دو تیم شهرداری ماهشهر و نفت‌ مسجدسلیمان در هفته بیست و پنجم رقابت‌ های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریفان خود به میدان رفتند.

به گزارش آبادان نیوز، تیم شهرداری ماهشهر در چارچوب این رقابت ها روز یکشنبه در یک دیدار خانگی میزبان تیم صبای قم بود که با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد.

در این دیدار شروین بزرگ 2 گل و رضا مرداری یک گل برای تیم شهرداری ماهشهر به ثمر رساندند همچنین جهانگیر عسگری در دقیق 24 تک گل تیم صبا را به ثمر رساند.
در دیگر بازی این هفته نیز نفت مسجدسلیمان در دیداری خارج از خانه به مصاف ملوان بندرانزلی رفت که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.
نفتی ها که در دقیقه سه بازی توسط پوریا غلامی گل اول را دریافت کردند در دقیقه 92 توسط میلاد میداودی از روی نقطه پنالتی دروازه ملوانان را گشودند تا با حداقل امتیاز به خانه برگردند.
هم اکنون فرشید پاداش بازیکن تیم شهرداری ماهشهر با 13 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.
دو تیم خوزستانی نفت مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر هم اکنون به ترتیب با کسب 50 و 32 امتیاز از 25 بازی به ترتیب در رتبه های اول و دوازدهم جدول قرار دارند.
تیم نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و ششم رقابت ‌های لیگ دسته اول روز یکشنبه 13 اسفند میزبان شهرداری تبریز خواهد بود. همچنین تیم شهرداری ماهشهر در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز می رود.

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: