پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اعتراض کمالوند به پنالتی فولاد


کد خبر: ٧٣٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/15-٠٩:٠٢

گلزن تیم فوتبال نفت آبادان برابر فولاد خوزستان بعد از باز کردن دروازه، شادی نکرد تا با این کار به تیم اسبق خود احترام گذاشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

گلزن تیم فوتبال نفت آبادان برابر فولاد خوزستان بعد از باز کردن دروازه، شادی نکرد تا با این کار به تیم اسبق خود احترام گذاشته باشد.

به گزارش آبادان نیوز، از سری رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر روز گذشته (شنبه) تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید.

گل‌های این بازی را رحیم زهیوی (۸۹- پنالتی) برای فولاد و لوسیانو پریرا (۱۴) برای نفت به ثمر رساندند.

این بازی را محمدرضا اکبریان با کمک حمید سبحانی و جلیل شعرانی قضاوت کردند و در آن به عبدالله کرمی، فرشاد سالاروند و ایوب والی (فولاد) و حامد پاکدل، حسین ساکی و سوشا مکانی (نفت) کارت زرد نشان داد. همچنین مرتضی اسدی در دقیقه ۷۴ بازی از زمین اخراج شد.

فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: حامد لک، فرزاد جعفری (۴۶- عبدالله ناصری)، ایوب والی، عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند (۵۶- فرزاد جانفزا)، ایمان مبعلی، احمد عبدالله‌زاده، مجتبی حقدوست (۶۴- صابر حردانی)، حسن بیت‌سعید و رحیم زهیوی بازی کرد.

صنعت نفت آبادان نیز در این دیدار با ترکیب: داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، طالب ریکانی (۶۲- زبیر نیک‌نفس)، حامد پاکدل (۷۷- سعید لطفی)، محمدامین درویشی (۶۹- حسین ساکی) و لوسیانو پریرا وارد زمین شد.

صنعت نفت با ترکیبی تهاجمی و قرار دادن سه مهاجم در ترکیب اصلی به میدان آمده و به دنبال این بود که از حرکات سریع مثلث لوسیانو پریرا، محمدامین درویشی و حامد پاکدل در خط حمله به دروازه فولاد خوزستان نزدیک شود. سوشا مکانی و کرار جاسم هم با نظر کمالوند روی نیمکت قرار گرفتند تا نوشی صوفیانی و طالب ریکانی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی زردپوشان قرار بگیرند.

سرخ‌پوشان میزبان نیز برای این بازی چند تغییر در ترکیب داشتند. بیرون نشستن فرشاد جانفزا و اضافه شدن مجتبی حقدوست به کمربند میانی از جمله تدابیر تاکتیکی فولادی‌ها بود؛ ضمن اینکه فرشاد سالاروند و فرزاد جعفری هم جایگزین سینا مریدی و یوسف وکیا شدند که روی نیمکت نشسته بودند.

 

در نیمه اول، مالکیت توپ بیشتر در اختیار تیم فولاد خوزستان بود، اما سرخ‌پوشان میزبان با توجه به سازمان‌دهی خوب تیم صنعت نفت در منطقه دفاعی، موفق به خلق موقعیت‌های گلزنی خطرناک نمی‌شدند و این زرد پوشان آبادانی بودند که در دقیقه ۱۴ روی حرکت تیمی عالی دروازه میزبان هم استانی را گشودند تا در ورزشگاه غدیر از فولاد پیش بیفتند.

داور این مسابقه با نظر کمیته داوران تغییر کرده و محمدرضا اکبریان به‌جای حسین زرگر وظیفه قضاوت بازی را به عهده گرفت.

با توجه به اینکه تماشای این مسابقه رایگان نبود، مسئولان دو تیم تعدادی بلیت تهیه کرده و در اختیار هواداران فولاد و نفت قرار داده بودند.

گروهی از طرفداران صنعت نفت آبادان با حضور در استادیوم غدیر اهواز به تشویق تیم محبوبشان پرداختند.

حامد لک قبل از شروع بازی سمت نیمکت صنعت نفت رفت و با فراز کمالوند به خوش‌وبش پرداخت. همچنین طالب ریکانی و علی عبدالله‌زاده هم از تیم صنعت نفت به سمت نیمکت فولاد رفتند.

سیروس پورموسوی قبل از شروع بازی به استقبال نیمکت صنعت نفت رفت و با آنها به خوش‌وبش پرداخت.

محمد اهل شاخه بازیکن فصل قبل فولاد که در بازی ابتدای سال ۹۶ مقابل نفت آبادان مصدوم شد، در ورزشگاه غدیر حضور داشت و این بازی را از نزدیک نظاره می‌کرد.

لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تیم نفت آبادان که سابقه بازی در فولاد خوزستان را داشته است، بعد از گشودن دروازه تیم سابقش خوشحالی نکرد.

بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم در جریان مسابقه نسبت به تصمیمات داور میدان اعتراض می‌کردند.

مرتضی اسدی بعد از دریافت کارت قرمز با تأخیر از زمین خارج شد و تماشاگران فولاد علیه وی شعارهایی سر دادند.

پنالتی اعلام شده به سود فولاد خوزستان با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت نشینان تیم نفت آبادان همراه شد. سوشا مکانی هم از داور کارت زرد گرفت.

فراز کمالوند نسبت به پنالتی فولاد خوزستان اعتراض زیادی داشت و با داور مسابقه در این خصوص صحبت کرد.

 

 

 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،لیگ برتر،لیگ برتر فوتبال،تیم فوتبال،صنعت نفت،تیم صنعت نفت،تیم صنعت نفت آبادان،فراز کمالوند،تیم فوتبال فولاد،تیم فوتبال فولاد خوزستان

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/11/16 1:16
0
0
چرا همیشه باید حق آبادان ضایع بشه؟؟؟همه ما آبادانیها با آقای کمالوند موافقیم
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: