پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > یک گام تا فینالیست شدن تیم های پالایش نفت و پتروشیمی


کد خبر: ٧٣٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/12-٠٩:١٢

دو تیم پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان یک گام تا فینالیست شدن در لیگ برتر بسکتبال فاصله دارند تا برای سومین سال متوالی شاهد فینالی دوسر خوزستانی باشیم.

 

دو تیم پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان یک گام تا فینالیست شدن در لیگ برتر بسکتبال فاصله دارند تا برای سومین سال متوالی شاهد فینالی دوسر خوزستانی باشیم.

به گزارش آبادان نیوز،دیدار پنجم دو تیم بسکتبال پتروشیمی و مهرام در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ساعت 15:30 روز پنج شنبه 12 بهمن ماه در سالن شهرک بعثت ماهشهر برگزار می شود، همچنین دیگر بازی نیمه نهایی از ساعت 16 روز پنجشنبه بین تیم های پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز انجام می شود. 

دو تیم پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران تاکنون چهار بار در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هر کدام 2 پیروزی بوده است و برنده بازی پنجم دو تیم به دیدار نهایی صعود می کند. 
شاگردان مهران شاهین طبع در اولین بازی خود مقابل مهرام تهران در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 92 بر 75 به پیروزی رسیدند اما در بازی دوم با نتیجه 77 بر 83 مغلوب حریف تهرانی خود شدند. 
تیم پتروشیمی بندرامام در بازی سوم این بار در تهران به مصاف تیم مهرام رفت که با نتیجه 94 بر 88 به برتری رسید، نماینده خوزستان در بازی چهارم با نتیجه 94 بر 87 بازنده میدان شد تا کار به بازی پنجم در ماهشهر کشیده شود. 
در این مرحله از رقابت ها تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان در دیداری حساس به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود تا تکلیف دیگر تیم فینالیست مسابقات این فصل مشخص شود. از چهار بازی انجام شده بین دو تیم هر کدام 2 پیروزی کسب کرده اند. 
تیم پالایش نفت آبادان در دیدار اول از مرحله نیمه نهایی با نتیجه 81 بر 75 مغلوب تیم شهرداری تبریز شد اما در بازی دوم با درخشش چند تن از بازیکنان خود با نتیجه 75 بر 69 به برتری دست یافت.
نفتی های آبادان در بازی سوم برابر شهرداری تبریز که در آبادان برگزار شد ، با احتساب 77 بر 69 به برتری رسیدند و در صورت پیروزی در بازی چهارم می توانستند راهی دیدار فینال شوند اما در دیدار چهارم با نتیجه 101 بر 95 تن به شکست دادند. 
در 2 سال گذشته فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور بین دو تیم خوزستانی پتروشیمی و پالایش نفت برگزار شد که هر دو بار به قهرمانی پتروشیمی منجر شد. 
در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور، هر تیم که 3 پیروزی از پنج مسابقه کسب کند راهی دیدار نهایی خواهد شد.

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،بسکتبال،لیگ برتر،لیگ برتر بسکتبال،تیم بسکتبال پالایش نفت،تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان،تیم بسکتبال پتروشیمی،تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام،تیم شهرداری تبریز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: