پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اجازه نمی‌دهیم کسی جایگاهی را که داریم،از ما بگیرد.


کد خبر: ٧٢٧٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/02-١٢:٤٥

مربی رومانیایی فولاد با بیان این‌‌که همه ما دوست داریم که تیم قهرمان شود، گفت: امیدوارم بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و اجازه نمی‌دهیم که کسی جایگاه فعلی‌‌مان را از ما بگیرد.

 

 

 

 

 

 

مربی رومانیایی فولاد با بیان این‌‌که همه ما دوست داریم که تیم قهرمان شود، گفت: امیدوارم بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و اجازه نمی‌دهیم که کسی جایگاه فعلی‌‌مان را از ما بگیرد. 

به گزارش آبادان نیوز ،ایلی اِستان  در خصوص شرایط باشگاه فولاد، اظهارکرد: در فوتبال اگر تیمی بخواهد نتیجه بگیرد، در ابتدا باید ساختار سخت‌افزاری لازم را داشته باشد و من در ابتدا که وارد باشگاه فولاد شدم، وقتی امکانات آن را دیدم، شگفت‌زده شدم.
 
وی ادامه داد: نکته‌ای که برایم خیلی جالب بود، این بود که مدیریت باشگاه فولاد در سطوح مختلف و همچنین مربیان و بازیکنان این مجموعه، در درجه اول انسان‌های خوبی هستند و آن موقع بود که متوجه شدم در این باشگاه همه دوست دارند، موفق باشند و وجود چنین خواسته‌ای در تمام مجموعه فولاد، برای من بسیار خوشایند بود.

مربی سابق تیم فوتبال الشباب امارات بیان کرد: من اهل کشور رومانی هستم و در کشورهای اروپایی و همچنین کشورهایی مثل قطر، بحرین، امارات و عربستان نیز مربیگری کرده‌ام و ایران شاید از نظر امکاناتی به این کشورها نرسد ولی استادیوم‌های خوبی دارد و بستر لازم نیز فراهم است. همچنین در اینجا مردمانی وجود دارند که بسیار فوتبال را دوست دارند، در حالیکه شاید چنین اشتیاقی را در کشورهای منطقه نبینیم.

وی افزود: امسال سال جام جهانی است و این‌که مردم ایران، این‌گونه اشتیاق خود را به فوتبال نشان می‌دهند، به نظر من یکی از دلایل موفقیت تیم‌ملی ایران حمایت همین مردم از تیم‌های باشگاهی‌شان است.

ایلی استان خاطر نشان کرد: چندین سال پیش نیز در تیم الشباب مربی علی دایی و مهرداد میناوند بودم و وقتی اکنون نیز می‌بینم استعدادهای ایرانی در فوتبال بسیار بیشتر شده‌اند و دارای بازیکنانی هستند که می‌توانند در اروپا نیز بازی کنند، برای من خوشایند است. ایرانی‌ها از نظر استعداد در سطوح بالایی هستند.

این مربی اهل کشور رومانی گفت: در ایران و به ویژه تیم فولاد، فوتبالیست‌های جوان خوبی وجود دارد. باشگاهی مانند فولاد باید بیشتر به آکادمی‌های‌شان بها دهد و اگر جوانان بیشتری را پرورش دهند، آینده فوتبال ایران را همین جوانان خواهند ساخت.

وی در ادامه درباره شرایط فولاد در لیگ برتر نیز عنوان کرد: این‌که تیم فولاد 14 هفته است، شکست نخورده است، در درجه اول به خاطر حس خواستن تمام مجموعه فولاد است و امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.


 ایلی‌ استان در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌کنید تیم فولاد در پایان فصل در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت؟ گفت: همه ما دوست داریم که فولاد قهرمان شود ولی خوب می‌دانیم که اختلاف امتیازی که با تیم پرسپولیس وجود دارد، شاید کار را سخت کند اما در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. همه چیز برای کسب جایگاه دست خودمان است و امیدوارم بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم. ما اجازه نمی‌دهیم که کسی جایگاهی را که داریم، از ما بگیرد.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،لیگ برتر،لیگ برتر فوتبال،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال فولاد،تیم فوتبال فولاد خوزستان،مربی تیم فولاد خوزستان،ایلی اِستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: