پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > صنعت نفت برای انتقام از پارس انگیزه زیادی دارد.


کد خبر: ٧٢٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/21-١٠:٣٧

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی روز جمعه هفته جاری از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر میزبان پارس جنوبی جم است که در دیدار رفت برابر این تیم شکست خورد.

 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی روز جمعه هفته جاری از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر میزبان پارس جنوبی جم است که در دیدار رفت برابر این تیم شکست خورد.

به گزارش آبادان نیوز ،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز جمعه هفته جاری در یکی از حساس ترین دیدار های هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پارس جنوبی جم است و برای رسیدن به رده های بالای جدول ، راهی جز کسب سه امتیاز این دیدار ندارد.

نفتی های آبادان که در هفته گذشته مغلوب میزبانشان پدیده مشهد شدند در جدول رده بندی سه پله سقوط داشتند و برای بازگشت به رده ششم باید برای پارس جنوبی جم که در رده سوم جدول قرار دارد پیروز شود.
البته پارس جنوبی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر نتوانسته نتایج شگفت انگیز خود در نیم فصل اول را تکرار کند و هفته گذشته نیز در ورزشگاه خانگی خود برابر سپاهان اصفهان متوقف شد.
زردپوشان آبادان برای رسیدن به دروازه پارس جنوبی جم کار بسیار سختی پیش رو دارند زیرا حریف جمی آنها در 18 بازی گذشته خود با 14 گل دریافتی سومین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار خود دارد.
لوسیانو پریرا و محمد شادکام مهاجمان تکنیکی تیم صنعت نفت برای رسیدن به گل برابر نورمحمدی و سلیمی زوج پارسی ها در قلب دفاعی که هماهنگی بسیار خوبی دارند ، روز سختی را پیش رو خواهند داشت.
اما نکته مشترک 2 تیم در خط میانی آنهاست، جایی که نفتی ها با حضور سزار و باتیستا به یکی از بهترین خط میانی های لیگ برتر تبدیل شده اند و در هر بازی این 2 بازیکن برزیلی با حرکات تکنیکی برابر هافبک های حریف برتر نشان داده اند.
دشتی و پورامینی نیز در خط میانی پارس جنوبی نیز نقش تاثیرگذاری در موفقیت های این تیم بوشهری داشته اند و باید دید در این دیدار زور هافبک های برزیلی صنعت نفت به 2 هافبک پارسی ها خواهد رسید یا خیر.
اما صنعت نفت در این دیدار کرار جاسم را بدلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا پشت مهاجمان تیم ، همانند دیدار برابر پدیده مشهد خالی بماند و تغذیه آنها دشوار شود.
در آن سوی میدان پارس جنوبی جم با زدن 24 گل دومین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و برابر خط دفاعی نفت که با پذیرفتن 22 گل در 18 بازی گذشته خود کاملا شکننده نشان داده ، کار چندان سختی نخواهد داشت.
صنعت نفت آبادان که در دیدار رفت با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبان جمی خود شده، برای انتقام از این حریف خود که توانسته معادلات لیگ برتر را بر هم بزند انگیزه زیادی دارد.
مرتضی اسدی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی سختی پیش رو داریم ولی برای کسب سه امتیاز انگیزه های زیادی خواهیم داشت.
وی اظهار کرد: پارس جنوبی با اینکه نخستین دوره لیگ برتر را تجربه می کند توانسته نتیجه شگفت انگیزی بگیرد و از همان ابتدای مسابقات در رده های بالای جدول قرار گیرد.
مدافع صنعت نفت آبادان افزود: ما برای کسب سه امتیاز این دیدار نیاز به حمایت هواداران خود داریم و بدون شک آنها در این بازی ما را تنها نخواهند گذاشت، کار هیچ تیمی در آبادان راحت نیست، زیرا در اینجا هوادارانی داریم که با حضور پرشور خود عرصه را بر حریفان تنگ می کنند.
میلاد جهانی مهاجم صنعت نفت آبادان نیز در خصوص این دیدار گفت: برای ما کسب سه امتیاز این دیدار از هر چیزی مهمتر است و برای رسیدن به آن تلاش زیادی خواهیم کرد.

بازیکن صنعت نفت آبادان اظهار کرد: شرایط در جدول بسیار حساس است و با یک پیروزی می توانیم به رده های بالای جدول صعود کنیم و این فرصت را با پیروزی بر پارس جنوبی جم از دست نخواهیم داد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با 24 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد.


 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،لیگ برتر،لیگ برتر فوتبال،تیم فوتبال صنعت نفت،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان،مدافع تیم فوتبال نفت آبادان،مرتضی اسدی،تیم پارس جنوبی

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/22 15:22
0
0
باید دید این انگیزه چقد کارساز است و بچه های نفت میتوانند آبادان رو سربلند کنند
کاربر مهمان
1396/10/21 11:37
0
0
با آرزوی پیروزی برای تیم نفت آبادان
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: