پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با صف آرایی 3 تیم خوزستانی


کد خبر: ٧١٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/20-٠٩:١٣

تیم های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر حریفان خود صف آرایی می کنند.

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز تیم های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر حریفان خود صف آرایی می کنند. 

 در روز نخست هفته نوزدهم لیگ برتر کشور، شاگردان ویسی در خانه پذیرای تیم پدیده هستند و در روز دو نیز تیم های فولاد و نفت آبادان برابر حریفان خود قرار می گیرند.
استقلال خوزستان – پدیده
استقلال خوزستان که تاکنون نتایج ناامیدکننده ای کسب کرده و در سه هفته سپری شده از نیم فصل دوم نیز شکست های سنگینی را متحمل شده است، باید در هفته نوزدهم برابر پدیده ای قرار بگیرد که هفته گذشته نفت آبادان را شکست داده و اینک با انگیزه بسیار به اهواز می آید.
آبی پوشان که اکنون در منطقه سقوط قرار دارند و به هیچ عنوان نیز نمی خواهند خاطره سال های اول و دوم حضورشان در لیگ برتر که پر از التهاب و همراه با استرس سقوط به لیگ یک بود برای شان تکرار شود، برابر پدیده 22 امتیازی، محکوم به برد و فرار از منطقه خطر هستند.
پیوستن اسماعیل شریفات در نقل و انتقالات نیز می تواند به خط حمله استقلالی ها قوت ببخشد تا با استفاده از این مهاجم ریز نقش و تکنیکی، راهی به دروازه حریفان پیدا کنند.
استقلال خوزستان از ساعت 15 روز پنج شنبه در ورزشگاه غدیر به مصاف شاگردان مهاجری می رود.
گسترش فولاد – فولاد خوزستان 
فولاد که امسال خوش درخشیده و همدلی و اتحاد تمام اعضای این مجموعه تا این جا رمز موفقت این تیم بوده، برای تداوم موفقیت های خود، در این هفته باید رو در روی گسترشی قرار بگیرد که این تیم نیز هفته ها است، عملکرد خوبی داشته و به خوبی فوتبال بازی می کند.
شاگردان پورموسوی خوب می دانند که این هفته بازی آسانی برابر گسترش فولاد نخواهند داشت و بهتر می دانند که برای حفظ رده دوم خود و نزدیک تر شدن به پرسپولیس، صدرنشین لیگ باید این هفته از سد فولادین گسترشی ها نیز بگذرند.
تقابل شاگردان پورموسوی و کریمی در هفته نوزدهم که هیچ کدام نمی خواهند سه امتیاز را از دست بدهند، دیدنی و جذاب خواهد بود.
سرخ پوشان از ساعت 14:30 روز جمعه میهمان تیم گسترش تبریز هستند.
نفت آبادان – پارس جنوبی 
نفت آبادان که هفته گذشته با یک گل بازی را به تیم پدیده واگذار کرد و در سه بازی سپری شده از نیم فصل دوم نیز تنها به سه امتیاز رسیده است برای بازگشت به روزهای خوب نیم فصل اول، باید بتواند از پارس جنوبی، شگفتی ساز لیگ امتیاز بگیرد.
پارس جنوبی نیز چند هفته ای است که طعم برد را نچشیده است و مطمئنا شاگردان تارتار با انگیزه بسیار به آبادان خواهند آمد، البته آن ها خوب می دانند که در جهنم زرد آبادان کار راحتی برای کسب امتیاز نخواهند داشت. این بازی نیز با توجه به حساسیت آن برای هر دو تیم، دیدنی و تماشاگرپسند خواهد شد.
حضور کرار جاسم، مهاجم عراقی مورد علاقه کمالوند و هواداران که دچار مصدومیت شده است، در بازی این هفته نیز در هاله ای از ابهام است. نبود این بازیکن ریز نقش در دیدار برابر پدیده کاملا احساس شد و اینک آبادانی ها امیدوارند که او به بازی حساس با پارس جنوبی برسد.
نفت آبادان از ساعت 17 روز جمعه در خانه پذیرای تیم پارس جنوبی است.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،لیگ برتر فوتبال،استقلال،استقلال خوزستان،فولاد،نفت،نفت آبادان،کرار جاسم

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/20 10:54
0
0
امیوارم تیم های خوزستان قهرمان بشوند ممنون از سایت آبادان نیوز
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: