پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ناصر حردانی : زود است که بخواهیم حرف از سهمیه یا قهرمانی بزنیم


کد خبر: ٧١٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/05-١٢:١٢

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم به آن جایگاهی که لایق باشگاه فولاد و هواداران است، برسیم.

 

 

 

 

 

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که هنوز زود است درباره سهمیه آسیایی یا قهرمانی صحبت کنیم، گفت: تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم به آن جایگاهی که لایق باشگاه فولاد و هواداران است، برسیم.

به گزارش آبادان نیوز ،صابر حردانی در خصوص تساوی فولاد برابر پرسپولیس، اظهار کرد: بازی خوبی بود و پرسپولیس با گلی که به نظرم خطا بود، کار را برای ما سخت کرد و همین باعث شد در بیشتر دقایق بازی به دنبال به تساوی کشاندن مسابقه باشیم، در حالی که برنامه ما روی شکست دادن این تیم در زمین خودمان بود.

وی افزود: در برخی صحنه ها داور تمرکز ما را به هم زد، البته نباید فراموش کنیم که پرسپولیس تیم قدرتمندی است. در هر صورت ما می توانستیم برنده این بازی باشیم. هر دو تیم نیز برای برد به میدان آمده بودند و اگر ما کمی دقت می کردیم شاید پیروز میدان می شدیم. در نهایت نیز قسمت این بود که بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.
 
بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان با قدردانی از هواداران تیمش، گفت: از هواداران که ما را در این دیدار هم تنها نگذاشتند و استقبال خوبی از بازی داشتند، تشکر می کنم. فولاد هواداران بسیاری دارد که با آمدن آن ها به ورزشگاه ما نیز انگیزه می گیریم. ان شاءالله که در هر بازی شاهد حضور تعداد بیشتری از هواداران باشیم و بتوانیم آن ها را خوشحال کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: از آقای پورموسوی نیز بابت اعتمادی که به من داشته است، تشکر می کنم. او به من اعتماد و در چند بازی اخیر از من استفاده کرد و خدا را شکر می کنم که توانستم با لطف خدا جواب اعتماد او را بدهم.

حردانی درباره کسب سهمیه آسیایی نیز گفت: هنوز زود است که بخواهیم حرف از سهمیه یا قهرمانی بزنیم. بازی های زیادی داریم و ما تمام تلاش مان را می کنیم که ان شاءالله بتوانیم به آن جایگاهی که لایق باشگاه فولاد و هواداران است، برسیم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال فولاد،تیم فوتبال فولاد خوزستان،بازیکن تیم فولاد،بازیکن تیم فولاد خوزستان،ناصر حردانی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: