پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > خداحافظی کرار جاسم از صنعت نفت


کد خبر: ٧١٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/05-١٠:٤١

کرار جاسم هافبک تیم فوتبال صنعت نفت با انتشار پیامی در پیج اینستاگرامی خود از تیم صنعت نفت خداحافظی کرد.

 

 



کرار جاسم هافبک تیم فوتبال صنعت نفت با انتشار پیامی در پیج اینستاگرامی خود از تیم صنعت نفت خداحافظی کرد. 

به گزارش آبادان نیوز ، کرار در متن منتشر شده کرار خطاب به هواداران نوشته است: با تمام احترامی که برای شما و شهر آبادان قائلم دیگر قادر به ادامه  همکاری و ماندن در این تیم محبوب و مردمی نیستم در این مدتی که افتخار پوشیدن پیراهن تیم صنعت نفت را داشتم به خاطر تعصب و علاقه شما هواداران و تاثیر مربی گرانقدرم بوده و آنچه در توان داشتم در زمین ارائه دادم اما متاسفانه هیئت مدیره باشگاه قدر و ارزش این تیم و بازیکنان و هواداران را نمی دانند. 

وی عنوان کرد: من در تیمهای بزرگ ایران، عراق، قطر و امارات بازی کردم و بر حسب تجربه می دانم که اگر به این تیم توجه می شد؛ حرفهای زیادی برای گفتن داشتتیم اما افسوس که هیچ گوش شنوایی وجود ندارد. در اینجا جا دارد از هواداران آبادانی و همچنین مربیان و کادر فنی و کادر پزشکی و بازیکنان با غیرت تیم که مدتهاست مشکلات را به جام خریدند و به خاطر مردم عزیز آبادان دم نزدند عذرخواهی می کنم. باعث افتخار من بود که در کنار شما عزیزان بودم و آرزو می کنم مسئولان به این تیم با انگیزه بیشتر اهمیت بدهند. بنده از همین جا از همه رخصت می گیرم و خداحافظی می کنم. 

پیشتر نیز بارها سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از بابت آنچه مشکلات مالی تیم نام برده بود با این تیم قهر و آشتی کرده بود و اکنون این روند به بازیکنان تیم نیز سرایت کرده است.

صنعت نفت آبادان در آخرین بازی خود در ورزشگاه آزادی تهران تن به شکست سنگین چهار بر صفر در برابر استقلال تهران داده بود.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال صنعت نفت،تیم صنعت نفت آبادان،هافبک،هافبک تیم صنعت نفت،هافبک تیم صنعت نفت آبادان،کرار جاسم،تیم استقلال،تیم استقلال تهران

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: