پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مسئولیت شکست با من است و به هیچ عنوان قصد توجیه ندارم.


کد خبر: ٧١٢٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/10/04-٠٩:٢٦

«فراز کمالوند» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، پس از شکست سنگین تیمش برابر استقلال در لیگ برتر، گفت: به طور حتم شما چهره جدیدی از تیم ما در جام حذفی خواهید دید.

 

«فراز کمالوند» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، پس از شکست سنگین تیمش برابر استقلال در لیگ برتر، گفت: به طور حتم شما چهره جدیدی از تیم ما در جام حذفی خواهید دید.

به گزارش آبادان نیوز ، کمالوند که در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: به تیم استقلال و هواداران این تیم برای پیروزی 4 بر صفر برابر صنعت نفت تبریک می گویم؛مسئولیت شکست با من است و به هیچ عنوان قصد توجیه ندارم.

وی با اشاره به برگزاری سه دیدار صنعت نفت با پرسپولیس و استقلال در جام حذفی و لیگ برتر در 10 روز اخیر گفت: ما در دیدار جام حذفی برابر پرسپولیس 120 دقیقه بازی کردیم، ولی با این حال در 20 دقیقه ابتدایی دیدار امروز برابر استقلال، تیم برتر میدان بودیم ولی هرچه زمان گذشت، بدن بازیکنان ما تحلیل رفت. 
سرمربی نفت آبادان اظهار داشت: امروز چند بازیکن ما آنفلانزا داشتند و دو تن نیز با تب بالا برای ما بازی کردند؛ ما مانند استقلال و پرسپولیس بازیکنان زیاد در اختیار نداریم تا بتوانیم فشار این چنینی را تجربه کنیم.
کمالوند گفت: صنعت نفت آبادان یا باید جام حذفی را فدای لیگ برتر می کرد یا لیگ برتر را فدای جام حذفی؛ با این حال به طور حتم چهره جدیدی از تیم ما در جام حذفی خواهید دید.
وی با بیان اینکه صنعت نفت به دلیل همراهی با سازمان لیگ، در جریان تعطیلات لیگ برتر بازی عقب افتاده خود را برابر پرسپولیس انجام داد، اظهار داشت: ما در 10 روز اخیر دو بار برابر پرسپولیس و یکبار برابر استقلال بازی کردیم و هر سه دیدار ما خارج از خانه بود؛ بازیکنان ما از نظر فیزیکی تحمل این فشار را نداشتند.
سرمربی صنعت نفت درباره به تعویق افتادن دیدار با استقلال در جام حذفی اظهار داشت: با نامه نگاری که هم ما و هم استقلال با سازمان لیگ انجام دادیم، به طور حتم زمان دیدار ما با استقلال به تعویق خواهد افتاد.
کمالوند درباره حضور سه بازیکن جدید در تیم صنعت نفت، تصریح کرد: سوشا مکانی، سعید لطفی و طالب ریکانی در حالی که با شرایط بهم ریختگی مالی در باشگاه روبه رو هستیم، مردانگی کردند که به تیم ما آمدند.
استقلال تهران روز گذشته و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر با چهار گل صنعت نفت را در ورزشگاه آزادی از پیش روی برداشت.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،لیگ،لیگ برتر،لیگ برتر فوتبال،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال صنعت نفت،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،سرمربی تیم صنعت نفت،سرمربی تیم صنعت نفت آبادان،فراز کمالوند،استقلال،تیم استقلال،تیم استقلال تهران،جام حذفی،تیم پرسپولیس،پرسپولیس

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/05 9:19
0
0
آقای کمالوند,همه باید دست ب دست هم در جهت ساخت تیمی منسجم گام بردارند,اتحاد رمز پیروزی آبادان نیوز,سپاس
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: