پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > با تمام احترام برای پرسپولیس از ابتدا مقابل این تیم با قدرت به میدان می‌رویم.


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران تیمم می خواهم که فردا فقط فولاد را تشویق کنند و کاری به تیم حریف و هواداران آن نداشته باشند و نشان دهیم که خوزستان مهد فوتبال است.

 





سرمربی تیم  فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران تیمم می خواهم که فردا فقط فولاد را تشویق کنند و کاری به تیم حریف و هواداران آن نداشته باشند و نشان دهیم که خوزستان مهد فوتبال است. 

به گزارش آبادان نیوز ، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: در نیم فصل اول علی رغم این که اصلا در برنامه مان نبود که این جای جدول باشیم اما با توکل بر خدا و کار و تلاش تمام مجموعه فولاد توانستیم جایگاهی به دست آوریم که باعث خوشحالی هواداران باشد.

وی بیان کرد: امیدوارم در نیم فصل دوم هم همین روند را ادامه دهیم. بازی فردا (یکشنبه)  شاید یکی از زیباترین بازی‌های لیگ باشد. ما می خواهیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. با تمام احترام برای پرسپولیس از ابتدا مقابل این تیم با قدرت به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم  فوتبال فولاد خوزستان افزود: ما در فصل نقل و انتقالات توانستیم حسن بیت سعید را برگردانیم و به دنبال یک هافبک وسط و یک مدافع  هستیم. ما در نیم فصل دوم باید کار و مسوولیت بیشتری داشته باشیم و با تفکر حرفه‌ای باید به روند خوبمان ادامه دهیم. 

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با حمایت هوادارانمان بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. در نیم فصل دوم معمولا بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، چرا که تیم‌ها از هم شناخت پیدا می‌کنند، ضمن این که برخی تیم ها انتحاری بازی می کنند.


پورموسوی گفت: مطمئن هستم که فردا بازی زیبا خواهد بود. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیا است که استخوان بندی‌اش را حفظ کرده است. عملکرد آن‌ها در سه سال اخیر نشان‌دهنده کیفیت این تیم است و ما با تفکر بر این که آن‌ها مقابل نفت آبادان باختند به مصاف آن‌ها نمی‌رویم.

وی درباره بیت سعید نیز گفت: او با انگیزه فراوان به فولاد آمده و آمادگی خوبی دارد. اگر بشود در نیمه دوم از او استفاده می‌کنیم. ما در فصل نقل و انتقالات با بازیکنی که با تیمش قرارداد داشته مذاکره نکردیم و با بیت سعید هم زمانی وارد مذاکره شدیم که قراردادش را فسخ کرده بود. ما اصول حرفه‌ای را در کارمان رعایت می‌کنیم. ما با عیسی آل کثیر و فرشاد سالاروند به هیچ عنوان مذاکره نکردیم، چون تحت قرارداد با باشگاه شان هستند. البته آل کثیر ب خاطر اینکه در خط حمله بازیکنان زیادی داریم، بازیکن مدنظر ما نیست.

او درباره بازیکنان رومانیایی جدیدی که در تمرینات این تیم حاضر شده است نیز عنوان کرد: ما به لحاظ فنی و مالی با باشگاه صحبت کردیم که اگر بازیکن خارجی به ما می‌تواند کمک کند آن را جذب کنیم. بازیکن رومانیایی هم که به تمرینات ما آمده بازیکن خوبی است و باید او را بررسی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره زودتر برگزار شدن بازی پرسپولیس و فولاد نیز گفت: ما می‌خواستیم که بازی زودتر برگزار شود و نامه‌اش را به سازمان لیگ زدیم  ولی سازمان لیگ با درخواست ما موافقت نکرد، البته خود سازمان لیگ بعدا اعلام کرد که دیدار زودتر برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: ما خواهان این هستیم که تنها 10 درصد از ورزشگاه به هواداران پرسپولیس داده شود. زمانی که تیم های خوزستانی به ورزشگاه آزادی می روند، بدترین جای ورزشگاه به تماشاگران ما داده شده است. ما می‌خواهیم از بهترین شرایط میزبانی‌مان استفاده کنیم و از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات فوتبال استان می خواهیم که در این زمینه از ما حمایت کنند.

پورموسوی عنوان کرد: ما از هواداران توقع داریم که به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. در ابتدای فصل که مقابل پرسپولیس شکست خوردیم، تماشاگران مان از ما حمایت کردند. از آن ها می خواهم که فردا فقط تیم را تشویق کنند و کاری به تیم حریف و هواداران آن نداشته باشند و نشان دهیم که خوزستان مهد فوتبال است و با فوتبال مان ثابت کنیم که می توانیم در لیگ جایگاهی خوبی به دست آوریم.






خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال فولاد،تیم فوتبال فولاد خوزستان،سرمربی تیم فولاد ،سرمربی تیم فولاد خوزستان، سیدسیروس پورموسوی؛تیم پرسپولیس
نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/03 20:22
0
0
درود بر همه دست اندرکاران تیم فولاد خوزستان
کاربر مهمان
1396/10/03 18:46
0
0
سلام و خسته نباشید ویژه خدمت دکتر امیری عزیزم،ثابت کردید که آبادان نیوز شایسته و برازنده ترین نام و سایت پوشش خبری میباشد،بنده بینهایت از شما سپاسگزارم
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: