پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > سی‌ودومین تقابل دوتیم پرطرفدار در تاریخ ۱۷ دوره‌ای لیگ برتر ایران


تیم فولاد خوزستان در حالی این هفته به مصاف پرسپولیس تهران می رود که تاکنون ۹ بار در ادوار مختلف لیگ برتر موفق به شکست دادن این تیم شده است.

 

 

 

 

 

 

 

تیم فولاد خوزستان در حالی این هفته به مصاف پرسپولیس تهران می رود که تاکنون ۹ بار در ادوار مختلف لیگ برتر موفق به شکست دادن این تیم شده است. 

به گزارش آبادان نیوز ، ورزشگاه غدیر اهواز در هفته شانزدهم میزبان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس خواهد بود؛ تیم‌هایی که تقابل آنها معمولاً جذاب و تماشاگرپسند بوده است.

بازی روز یک‌شنبه سوم دی‌ماه بین فولاد و پرسپولیس، سی‌ودومین تقابل این دوتیم پرطرفدار در تاریخ ۱۷ دوره‌ای لیگ برتر ایران است. سوابق ۳۱ بازی قبلی فولاد و پرسپولیس نشان می‌دهد کفه ترازو اندکی به‌طرف تیم قرمزپوش تهران پایین‌تر آمده است اما فولاد مردان جنوبی می‌کوشند تا با ثبت دهمین باخت پرسپولیس، این کفه را به تعادل نزدیک کنند.

در ۳۱ رویارویی قبلی فولاد و پرسپولیس، فولادی‌ها ۹ بار موفق به شکست پرسپولیس شده‌اند و بردهای تیم قرمزپوش تهران ۱۳ پیروزی بوده است. همچنین ۹ بازی این دوتیم با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فولادی‌ها در ادوار مختلف لیگ برتر ۳۲ بار دروازه پرسپولیس را روی پاشنه چرخانده‌اند و پرسپولیسی‌ها نیز۴۰ بار دروازه سرخ‌پوشان اهوازی را گشوده‌اند تا در مجموع ۷۲ گل ردوبدل شود.

نخستین مصاف پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر، به روز ۱۳ آبان‌ماه ۸۰ در تهران برمی‌گردد و آن بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بهنام سراج برای فولاد و رضا جباری برای پرسپولیس در اولین بازی این دوتیم گل‌زنی کردند. آخرین مصاف دو تیم نیز ۵ مرداد ۹۶ در استادیوم آزادی به انجام رسید و با پیروزی دو بر صفر تیم تهرانی خاتمه یافت. وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده در بازی تابستان امسال برای پرسپولیس گل زدند.

باید تا عصر یک‌شنبه منتظر ماند و دید که آیا فولادمردان جنوبی موفق به رقم زدن دهمین پیروزی مقابل پرسپولیس در تاریخ لیگ می‌شوند؟

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فولاد،تیم فولاد خوزستان،لیگ برتر،لیگ برتر فولاد،تیم پرسپولیس آبادان

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/10/03 2:35
0
0
آبادان نیوز,آبادان نیوز,آبادان نیوز,,تا همیشه پاینده باشی
کاربر مهمان
1396/10/03 2:32
0
0
آبادان نیوز دوست داریم
کاربر مهمان
1396/10/03 2:8
0
0
به امید درخشش تیم های خوزستانی
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: