پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > صنعت نفت و استقلال به جمع ۴ تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافتند.


صنعت نفت و استقلال خوزستان با عبور از پرسپولیس و تراکتورسازی به جمع ۴ تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافتند تا خوزستان بیشترین سهم در جام حذفی داشته باشد.

 





صنعت نفت و استقلال خوزستان با عبور از پرسپولیس و تراکتورسازی به جمع ۴ تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافتند تا خوزستان بیشترین سهم در جام حذفی داشته باشد.

به گزارش آبادان نیوز ، دو بازی از ۴ بازی یک چهارم نهایی جام حذفی را پشت سر گذاشتیم تا دو تیم خوزستانی صنعت نفت و استقلال خوزستان، یکی در خانه و یکی خارج از خانه بتوانند در ضیافت پنالتی‌ها بر حریفان سرخ پوش شان در تهران و اهواز غلبه کرده و هر دو تیم برای اولین بار طعم حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را بچشند.

حالا از ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ۲ تیم از استان خوزستان هستند. صنعت نفت آبادان که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند اما در عین حال با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر شرایط خوبی در این مسابقات دارد و در جام حذفی هم توانست به جمع ۴ تیم مرحله نیمه نهایی برسد. 

عبدالله ویسی گرچه در لیگ برتر روزهای خوبی را با قهرمان لیگ پانزدهم سپری نمی کند و در پایان نیم فصل اول جایگاهی بهتر از رده سیزدهم را تجربه نکرد، اما حالا در جام حذفی به مرحله نیمه نهایی رسید تا شانس قهرمانی این تیم در این مسابقات زنده بماند.

خوزستان که با ۳ تیم در لیگ برتر سهم زیادی در این مسابقات دارد و بعد از تهران بیشترین سهمیه را در این مسابقات دارد، حالا با دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در این مسابقات هم موفق حاضر شده‌اند.

وجه تشابه دو تیم صنعت نفت و استقلال خوزستان مشکلات مالی این دو باشگاه است که اخیرا برای مربیان این دو تیم مشکلاتی را ایجاد کرده است. 





خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،لیگ برتر،لیگ برتر فوتبال،جام حذفی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال استقلال،تیم فوتبال استقلال خوزستان،تیم صنعت نفت،تیم صنعت نفت آبادان،عبدالله ویسی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: