پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > خوشحالی فولاد از بازگشت بیت سعید


کد خبر: ٧٠٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/30-١١:١٨

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش هفته آینده کار سختی برابر پرسپولیس دارد، گفت: مطمئن باشید تا پایان فصل همین پیراهن مشکی را می پوشم!

 

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش هفته آینده کار سختی برابر پرسپولیس دارد، گفت: مطمئن باشید تا پایان فصل همین پیراهن مشکی را می پوشم!

به گزارش آبادان نیوز ،سیدسیروس پورموسوی درباره شرایط تیم فولاد در تعطیلات نیم فصل گفت: اردوی خوبی در جزیره کیش داشتیم و از نظر روحی و روانی روی بازیکنان تاثیرگذار بود. فقط یک مشکل بود که به خاطر بارندگی بازی با سپاهان در کیش لغو شد. وقتی هم به اهواز برگشتیم، برای جبران بازی لغو شده، تمرین پرفشاری را برگزار کردیم و آماده شروع لیگ هستیم.

وی ادامه داد: چند جلسه با بازیکنان داشتیم و اهمیت نیم فصل دوم را گوشزد شدیم. مسابقات در نیم فصل دوم سختتر می شود. برای همین باید آماده‌تر باشیم. دنبال این هستیم که شرایط تیم در جدول بهبود یابد. تعدادی از تیم ها در بالای جدول دنبال قهرمانی و سهمیه آسیایی هستند؛ تعدادی هم در پایین جدول برای فرار از سقوط می جنگند. برای همین کار سخت می شود و ذهن آماده ای را می طلبد.

سرمربی تیم فولاد با اشاره به دیدار هفته آینده این تیم برابر پرسپولیس تصریح کرد: درست است پرسپولیس روز گذشته به صنعت نفت باخت ولی چیزی از ارزشهای این تیم کم نمی شود. تیم های بزرگ همیشه بزرگ هستند حتی اگر فراز و نشیب داشته باشند. قطعا بازی سختی در پیش داریم بخصوص اینکه پرسپولیس برای جبران شکست روز گذشته به میدان می آید. البته ما هم مقابل تیم های بزرگ خوب بازی کرده ایم و امیدوار به موفقیت هستیم.

پورموسوی در خصوص جذب حسن بیت سعید و خرید این بازیکن از استقلال، گفت: حسن از روز گذشته به تمرینات ما اضافه شده است. این بازیکن متعلق به مجموعه فولاد است و دو سال هم در استقلال خوزستان زیر نظر خودم کار کرده بود. او باتوجه به نیاز فولاد به یک مهاجم، بهترین گزینه بود و از بازگشتش خوشحالیم. بازیکنان هم استقبال خوبی از حسن داشتند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا امیدوار هستید بیت سعید در نیم فصل بتواند در فولاد گلهای زیادی به ثمر برساند و حتی آقای گل شود؟ گفت: آقای گلی بیت سعید غیرممکن نیست ولی خیلی سخت است و تلاش زیادی را می طلبد. بیت سعید مدتی در استقلال مصدوم و مشغول فیزیوتراپی بوده است. مطمئنا او با تمرینات اختصاصی به زودی به شرایط ایده آل می رسد.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: به جز بیت سعید به دنبال یک مدافع و یک هافبک هم هستیم و منتظر باشگاه های دیگر هستیم تا لیست مازادشان را اعلام کنند.

پورموسوی در خصوص جنجال پیراهن مشکی اش و اینکه گفته بود پیراهنش را به حراج می گذارد، به شوخی گفت: من گفته بودم که این پیراهن را ۱۲۰ هزار تومان می فروشم و یکی دیگر می خرم!

وی ادامه داد: من داشتم عکسهای سال گذشته خودم را نگاه می کردم. در نیمی از بازی های سال گذشته با استقلال خوزستان هم پیراهن مشکی پوشیده بودم. به هر حال ما روی نیمکت باید لباسی را بپوشیم که رنگ آن با رنگ لباس بازیکنان تیم خودمان یکسان نباشد. برای همین نه می شود سفید پوشید نه قرمز.

سرمربی تیم فولاد در پایان اظهار کرد: بی جهت روی پیراهن مشکی من حساس شده اند. من خیلی از بازی ها را با همین لباس مشکی باخته ام یا مساوی کرده ام. در همین بازی با تراکتورسازی با یک گل پیش بودیم ولی در نهایت این مسابقه به تساوی رسید. این مسائل ربطی به رنگ لباس من ندارد و تا پایان لیگ هم همین لباس را می پوشم.

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال فولاد،تیم فوتبال فولاد خوزستان،سرمربی فولاد،سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،سید سیروس پور موسوی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: