پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کاپیتان صنعت نفت: پرسپولیس بهتر از ما بود


کد خبر: ٧٠٤٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/21-٠٩:١٦

«مرتضی اسدی» کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: پرسپولیس در مسابقه امروز (دوشنبه) بهتر از ما عمل کرد و توانست به پیروزی برسد.

 

«مرتضی اسدی» کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: پرسپولیس در مسابقه امروز (دوشنبه) بهتر از ما عمل کرد و توانست به پیروزی برسد.

به گزارش آبادان نیوز،کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست مقابل پرسپولیس، گفت: مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس تسلیم شدیم و دو گل هم در خانه حریف دریافت کردیم. 
وی افزود: عملکرد پرسپولیس در این بازی بسیار عالی بود و آنها در نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری داشتند. در صحنه گل دوم یکی از بازیکنان ما مصدوم بود و بازیکنان بازی را رها کرده بودند که پرسپولیسی ها چنین کاری نکردند و توپ را تبدیل به گل کردند.
کاپیتان صنعت نفت آبادان، گفت: برخلاف برخی صحبت ها تمرین نداشتن تیم ما تاثیری روی کارمان در این دیدار نداشت و باید قبول کنیم پرسپولیس بهتر از ما بود. 
وی در پایان در باره مشکلات مالی بازیکنان صنعت نفت آبادان اظهار کرد: مدیران باشگاه به بازیکنان گفته اند که مشکلات مالی برطرف خواهد شد و ما هم منتظر این اتفاق هستیم.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،مرتضی اسدی،پرسپولیس تهران

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: