پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پورموسوی: تیمی که چند سال موفق نبود، امسال جایگاه خوبی در جدول دارد


سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به نتایج ضعیف تیمش در چند سال گذشته گفت: با تلاش زیاد توانستند امسال جایگاه خوبی را در نیم فصل داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به نتایج ضعیف تیمش در چند سال گذشته گفت: با تلاش زیاد توانستند امسال جایگاه خوبی را در نیم فصل داشته باشند.

به گزارش آبادان نیوز، سید اکبر پورموسوی بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری، اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که روند رو به رشد خود را آغاز کردند و توانستیم در این بازی شکست نخوریم. یک تبریک ویژه هم به یحیی گل محمدی می‌گوییم که با شهامت زیاد هدایت این تیم را بر عهده گرفت. حتما مردم بزرگ آذربایجان از او حمایت می‌کنند. این تیم در نیم فصل دوم بهتر می شود و با همین بازیکنان هم تا به حال شاهکار کرده است.

او درباره بازی هجومی‌تر دو تیم در نیمه دوم و کم موقعیت بودن بازی در نیمه نخست گفت: سرمای هوا در روند کاری ما در نیمه نخست تاثیر گذاشت و با آنالیزی که از حریف داشتیم، می‌دانستیم که تراکتورسازی در نیمه دوم تهاجمی‌تر بازی می‌کند. خدا را شکر با یک ضربه زیبا به گل رسیدیم اما دروازه ما در نیمه دوم باز شد. ضمن احترام به کادرفنی تراکتورسازی، برای بردن وارد زمین شده بودیم.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: هواداران از دیدن بازی لذت بردند. در نیمه دوم برای بردن تلاش کردیم. مساوی شاید به درد ما بخورد اما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم. به هر دو گلزن این بازی نمره بیست را می‌دهم. صابر حردانی بازیکن با شهامتی است و شوت‌های خوبی به سمت دروازه حریف می زند.

او درباره تعطیلات لیگ گفت: در باشگاهی هستیم که شرایط برای ما مهیا است. سعی کردیم در ابتدای فصل تیم را اقتصادی ببندیم و بازیکنان بومی داشته باشیم. جایگاه فعلی ما حاصل تلاش تمام مجموعه فولاد است. امیدوارم در نیمه فصل دوم بازی ها پشت سر هم و مداوم باشد. اینکه بعد از هر مسابقه لیگ ۲۰ روز تعطیل شود، چیزی جز مصدومیت و جدا شدن از شرایط بازی نخواهد داشت. من سه مهاجم وارد زمین کردم چرا که به دنبال بردن بودیم. می‌دانستم که تراکتورسازی به دنبال حمله کردن است. معتقدم بهترین دفاع حمله کردن است. باید نقاط ضعف‌مان را بررسی کنیم. تیم را در نیم فصل تقویت می کنیم تا به اهداف‌مان برسیم.

پورموسوی اظهار کرد: روز نخست که به فولاد آمدم، هیچ قول و قراری با مدیران نداشتم. در هر بازی با تلاش زیادی کار کردیم. تیمی که در چند سال گذشته نتایج خوبی نگرفته بود، امسال جایگاه خوبی دارد. توانستیم با کمک کادرفنی، بازیکنان واعضای هیات مدیره به اهداف اولیه برسیم و امیدوارم اهداف بعدی هم محقق شود.

او درباره اشتباهات داور مسابقه گفت: اشتباهات انسانی جزئی از داوری است و در چند بازی از این موضوع لطمه خوردیم. نسل داوران جوان شده و ما از آن‌ها حمایت کردیم. باید همه دست به دست هم بدهیم که این قشر زحمتکش به ثبات برسد.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فولاد خوزستان،سرمربی تیم فولاد خوزستان،سید اکبر پورموسوی،تیم تراکتورسازی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: