پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > معرفی برترین‌های تنیس‌روی‌میز دانش‌آموزی


کد خبر: ٦٩٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/05-١٠:١٧

نفرات برتر رقابت‌های تنیس‌روی‌میز دانش‌آموزی خوزستان مشخص شدند.

 

 

 

 

 

 

 نفرات برتر رقابت‌های تنیس‌روی‌میز دانش‌آموزی خوزستان مشخص شدند. 
به گزارش آبادان نیوز،حسن‌علی افروزی‌زاده رییس هیات ورزش دانش‌آموزی اظهارکرد: این رقابت‌ها که از روز چهارشنبه هفته گذشته در شادگان و اهواز آغاز شد بو، روز گذشته (شنبه) با شناخت نفرات برتر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دختران و پسران به کار خود پایان دارد.

وی بیان کرد: این رقابت‌ها در بخش متوسطه اول و دوم پسران با شرکت بیش از 160 دانش‌آموز و در سطح بسیار خوب از نظر فنی نسبت به سال‌های قبل برگزار شد که این نشان از رشد تنیس‌روی‌میز در سطح مدارس استان دارد.
وی افزود: در پایان رقابت‌های متوسطه اول، ناحیه دو اهواز، ماهشهر و شادگان و در متوسطه دوم، ناحیه چهار اهواز، آبادان و ناحیه سه اهواز به ترتیب عناوین اول تا سوم هر مقطع را به خود اختصاص دادند.
وی عنوان کرد: در مقطع متوسطه اول و دوم دختران نیز بیش از 120 دانش‌آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این بخش نیز با رشد فنی خوبی مواجه بودیم که در پایان مسابقات متوسطه اول نیز ناحیه دو اهواز به قهرمانی رسید، ماهشهر دوم شد و بهبهان در رده سوم قرار گرفت. همچنین ناحیه دو اهواز، ماهشهر و ناحیه سه اهواز، به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم مقطع متوسطه دوم را به دست آوردند.
افروزی‌زاده بیان کرد: مسابقات دوره ابتدایی تنها در بخش پسران برگزار شد که بیش از 60 دانش‌آموز در اهواز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان آبادان به قهرمانی رسید، ناحیه دو اهواز در مکان دوم قرار گرفت و ناحیه چهار اهواز سوم شد. 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،تنیس،تنیس روی میز، رییس هیات ورزش دانش‌آموزی،حسن‌علی افروزی‌زاده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: