پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > سازمان منطقه آزاد اروند بیش از تعهد خود به باشگاه صنعت نفت کمک کرده است.


کد خبر: ٦٨٩٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/23-١٠:٠٣

مدیر توسعه و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تعهدات مالی سازمان منطقه آزاد اروند به باشگاه صنعت نفت آبادان بیش از مبلغ توافق شده بین دو طرف است.

 

توسعه و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تعهدات مالی سازمان منطقه آزاد اروند به باشگاه صنعت نفت آبادان بیش از مبلغ توافق شده بین دو طرف است.

به گزارش آبادان نیوز،پیمان ادیبی اظهار کرد: هجمه بسیاری در چند روز اخیر بر علیه سازمان منطقه آزاد اروند بوده که این هجمه ها غالبا بدون اطلاع از وضعیت موجود است.

وی ادامه داد: در سال نخست حضور نفت آبادان در لیگ برتر به دلیل شرایط بد مالی این باشگاه برای حضور در این آوردگاه سازمان منطقه آزاد اروند تقبل کرد تا بخشی از هزینه های این باشگاه را به مبلغ 50 میلیارد ریال پرداخت کند.

در فصل جدید لیگ برتر نیز علاوه بر ممانعت و محدودیت های بسیار سازمان، این مبلغ 10 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: بنابراین پرداخت این مبلغ مصادف شد با تغییر هیات مدیره این باشگاه و به موجب اینکه این باشگاه یک شرکت ثبت شده  است، این تغییر باعث شد که کسی برای امضا کردن و ثبت قرارداد با سازمان منطقه آزاد اروند اختیار قانونی نداشته باشد.

ادیبی افزود: به همین جهت سازمان منطقه آزاد اروند به دلیل اینکه مشکلات این باشگاه مردمی را مشاهده کرد، بدون ثبت قراردادی، مبلغ 40 میلیارد ریال از این مبلغ را به باشگاه صنعت نفت پرداخت کرده و 20 میلیارد باقیمانده منوط به ثبت تغییرات هیات مدیره است، ولی تا کنون این تغییرات در این باشگاه رخ نداده است و در این باشگاه فرد قانونی برای ثبت قرارداد ححق امضا ندراد.

وی تصریح کرد: بنابراین تبیش از مبلغ مورد تعهد سامزان و خارج از ساز و کار قانونی به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان واریز شده و این باشگاه طلبی از این سازمان ندارد و صحبت هایی که در فضاهای مختلف مجازی و حقیقی بر عیله این سازمان مبنی بر عدم حمایت از این تیم محبوب منطقه آزاد اروند صورت گرفته حقیقت ندارد و ما تمام تلاش خود را برای حمایت از این تیم در لیگ برتر انجام داده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند گفت: این کمک ها به موجب آن به باشگاه صنعت نفت داده شد که از فوتبال شهر و علاقه مندان به این رشته در منطقه آزاد حمایت شود  و این باشگاه هم متعهد است در قبال آن از فوتبال پایه و بازیکنان بومی حمایت کند.

وی تاکید کرد: اینکه سرمربی تیم در مورد مسائل مالی اظهار نظر می کند، به مدیرعامل باشگاه بستگی دارد و باید صحبت های مربی تیم رد یا تایید شود که این باشگاه آیا از سازمان منطقه آزاد طلبی دارد یا خیر، ضمن اینکه این باشگاه زیر مجموعه نفت محسوب می شود و سازمان منطقه آزاد اروند خارج از ساز و کار قانونی خود به این باشگاه کمک می کند.

ادیبی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین حالت در این موضوع این است که مدیرعامل باشگاه صنعت نفت صحبت های مدیرعامل خود را تایید و یا رد کند در حالی که هیچ قانون و هیچ دلیل مبنی بر کمک سازمان به این باشگاه وجود نداشته، این هجمه ها ناجوانمردانه است و سرمربی تحت کدام شرایط به این باشگاه ملحق شده است را باید بپذیرد.

 

 

 

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،مدیر توسعه و ورزش،مدیر توسعه و ورزش منطقه آزاد اروند،پیمان ادیبی،باشگاهفباشگاه صنعت نفتفباشگاه صنعت نفت آبادان

منبع:فارس

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: