پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ویسی: ماندن‌مان در لیگ موفقیت است


کد خبر: ٦٧٩٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/06-٠٩:٣٣

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که به پیروزی برابر ملوان در جام حذفی برای رسیدن به شرایط بهتردر لیگ برتر نیاز داشتیم، گفت: ماندن‌مان در لیگ برتر یک موفقیت است.

 

 

 

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که به پیروزی برابر ملوان در جام حذفی برای رسیدن به شرایط بهتردر لیگ برتر نیاز داشتیم، گفت: ماندن‌مان در لیگ برتر یک موفقیت است.

به گزارش آبادان نیوز، عبدالله ویسی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر ملوان در جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: شرایط جام حذفی برای ما خاص و ایده آل بود که بتوانیم تیم مان را به لیگ برتر برگردانیم. از تجربه سایر باز های‌مان استفاده کردیم و این دیدار را بسیار جدی گرفتیم.

وی بیان کرد: می دانستیم ملوان در زمین خودش یک تیم گردن کلفت است و بازی قدرتی را انجام می دهد. تمام روزنه های نفوذ این تیم را طبق آنالیزمان بستیم و توانستیم در دقایقی که باید به حریف ضربه بزنیم، این کار را انجام دهیم. به بازیکنانم که با تمام وجود بازی کردند، تبریک می گویم و امیدوارم با همین تفکر نیز در لیگ برتر بازی کنیم و در آن جا نیز به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی ها قبلی ملوان را دیده بودم. من کلا باتوجه به این که بازیکنان بسیاری را از لیگ یک جذب می کنم این لیگ را زیر نظر دارم. ملوان یک تیم گرن کلف و فیزیکی است. خودم از نزدیک بازی این تیم در لیگ یک برابر ایران جوان بوشهر را هم دیده بودم.

وی افزود تیم ما از نظر روح و روان مشکل داشت. ما صاحب نداشتیم و تکلیف باشگاه مان هم روشن نبود ولی سه روز پیش تیم به مالک جدید تحویل داده شد و بازیکنانم جان گرفتند. در جام حذفی هم به ملوانی رسیدیم که ما و همه دوستش داریم. امیدوارم در لیگ هم به همین صورت کار کنیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا در برخی تیم ها موفق بوده اید و در برخی دیگر موفق نبوده اید؟ عنوان کرد: باید بدانیم از موفقیت چه می خواهیم و چه می شود که یک تیم یا مربی موفق می شوند؛ من یک سال در صبا بودم و می خواستند تیم سقوط نکند که همین طور هم شد و این یک موفیت بود. سال بعد گفتند ک یک تیم جوان و کم هزینه ببند که تیم آسیایی شد و این هم می شود، موفقیت. در استقلال خوزستان هم دو سال خواستند که تیم را نگه داریم که این مهم اتفاق افتاد و بعد هم که قهرمان شدیم. در سپاهان هم در حالی که خودشان گفتند تیم را جوان کن و ما در ششم جدول بودیم، من را نخواستند. برای فصل جاری هم 20 بازیکن استقلال خوزستان فعلی رفته بودند و هیچ پولی هم نداریم و ماندن آن در لیگ یعنی موفقیت.

وی تاکید کرد: ما صد درصد به لیگ برتر برمی گردیم و به این برد برای رسیدن به این مهم نیاز داشتیم. امیدوارم در لیگ برتر نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،جام حذفی،لیگ برتر،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال استقلال،تیم فوتبال استقلال خوزستان،سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان،عبدالله ویسی،ملوان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: