پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تقابل سرخابی‌های خوزستان و پایتخت


کد خبر: ٦٧٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/20-١٠:١٦

سه نماینده خوزستان در هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال به مصاف سه تیم از پایتخت خواهند رفت.

 

 

 

 

 

 

 

سه نماینده خوزستان در هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال به مصاف سه تیم از پایتخت خواهند رفت.

به گزارش آبادان نیوز،هفته نهم لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز خواهد شد که نتایج آن برای تیم‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است.

در حالی که کسب سه امتیاز در هفته نهم برای تیم‌هایی همچون استقلال، پرسپولیس، نفت آبادان، استقلال خوزستان و فولاد از اهمیت بالایی برخوردار است، هفته نهم را می‌توان آوردگاهی برای رسیدن به ثبات یا سقوط در جدول دانست.

در همین چارچوب، سه نماینده خوزستان در مصاف با رقبای پایتخت‌نشین خود،  روز پر فراز و نشیبی را پشت سر خواهند گذاشت و برای کسب موفقیت راه سختی را در پیش دارند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از ناکامی در پنج مسابقه گذشته خود و کسب تنها سه امیتاز، به سد محکمی به نام پرسپولیس برخورد کرده و باید در مقابل یاران برانکو، جبران مافات کرده تا بتواند رضایت هواداران خود را جلب کند.

ویسی همچنان در این اندیشه به سر می‌برد که پس از باخت سنگین مقابل سپاهان، تیم خود را به لحاظ روحی به لیگ برگرداند، اما این اتفاق تا هفته هشتم رخ نداده و علیرغم آن، دو بازیکن مغضوب استقلال هم در ترکیب آبی‌های اهواز حضور نخواهند داشت.

باید منتظر ماند و دید که دستپخت ویسی برای پنجشنبه شب چه عیاری خواهد بود و چه برنامه‌ای برای به زانو در آمدن پرسپولیس در اهواز توسط این مربی جوان طراحی شده است.

در آبادان نیز، روز جمعه دو تیم نفتی کشور به مصاف هم خواهند رفت تا جنگ حاشیه‌ها را به داخل زمین بکشانند.

دو تیمی که بیش از آنچه در زمین فوتبال حرف برای گفتن داشته باشند، در رسانه‌ها به جار جنجال و کری خوانی شهره بودند، جمعه شب در مقابل هم قرار خواهند گرفت تا شاید روزهای تلخ گذشته را به فراموشی بسپارند.

فشار بر روی فراز کمالوندی که قول داده بود صنعت نفت رویایی را پس از هفته پنجم رونمایی کند، به مراتب بیشتر از حمید درخشانی خواهد بود که نخستین بار پس از چند هفته جنجال بر روی نیمکت تیمش خواهد نشست.

این دیدار برای آبادانی‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد و اگر طلایی‌پوشان نتوانند در خانه مقابل حریف خود به سه امتیاز دست پیدا کنند، شاید این موضوع آغازی باشد برای روزهای تیره صنعت نفت در لیگ برتر و آغاز هیاهوی رسانه‌ای و نارضایتی در بین هواداران این تیم در آبادان.

تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز پس از روند مثبتی که از آبادان آغاز کرد و نشان داد که به هماهنگی لازم دست پیدا کرده است، به ورزشگاه آزادی گام خواهد نهاد تا در مقابل هندوانه در بسته‌ای به نام استقلال متحول شده قرار گیرد.

هر چند که نمی‌توان عیار آبی‌پوشان پایتخت را پس از انجام تغییرات عمده در کادر فنی مشخص کرد، اما مقیاس قدرت فولاد را در این بازی ارزیابی و آنها را یک حریف جدی برای شاگردان شفر قلمداد کرد.

هفته‌ای پر از ابهام وسراسر بیم و امید برای تیم‌های خوزستانی در پیش است و همین موضوع حساسیت را در لیگ برتر فراتر برده وهواداران تیم‌های سه‌گانه استان در انتظار نتایج هفته نهم نشسته‌اند.

باید منتظر ماند و دید که سهم خوزستان در دوئل با پایتخت نشینان چند امتیاز خواهد بود.

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،لیگ برتر،لیگ برتر فوتبال،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال نفت آبادان،فراز کمالوند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: