پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان: همدل باشیم، می‌توانیم آبروداری کنیم.


سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: فکر می‌کنم فصل سختی را باید در لیگ برتر کشور طی کنیم ولی اگر تلاش کنیم و همدل باشیم، با همین بضاعت هم می‌توانیم آبروداری کنیم و امیدوارم روسفید شویم.

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: فکر می‌کنم  فصل سختی را باید در لیگ برتر کشور طی کنیم ولی اگر تلاش کنیم و همدل باشیم، با همین بضاعت هم می‌توانیم آبروداری کنیم و امیدوارم روسفید شویم.

به گزارش آبادان نیوز فروزان سلیمانی، در خصوص حضور این تیم در لیگ برتر بانوان کشور، اظهارکرد: تیم استقلال خوزستان سال گذشته نیز در لیگ برتر حضور داشت و برای امسال با توجه به مشکلات مالی که باشگاه دارد و البته گریبانگیر تمام باشگاه‌ها است، مسوولان باشگاه استقلال خوزستان هم خیلی مشتاق نبودند که در لیگ برتر تیم‌داری کنند ولی مدیرکل ورزش و جوانان استان بسیار اصرار داشت که امسال نیز تیم‌داری شود و در این زمینه او و سرپرست امور هماهنگی بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان تلاش‌های بسیاری داشتند.

 وی بیان کرد: زمانی که آقای جمال‌پور، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان شد، وضعیت به سمت خوبی پیش رفت، چرا که نظر او نسبت به ورزش بانوان و تیم‌داری در لیگ برتر کشور کاملا مثبت بود و در نهایت نیز با تصمیم آقای جمال‌پور، حضور تیم در لیگ برتر قطعی شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد برای بستن تیم کار سختی داشته باشید، چرا که تیم‌های دیگر بسته شده‌اند و مسابقات نیز از 21 مهرماه آغاز می‌شود، گفت: بله در حال حاضز بازیکنی باقی نمانده است که ما بخواهیم جذب کنیم. تعداد بسیاری از بازیکنان فصل گذشته خودمان هم رفته‌اند و فقط چند نفر مانده‌اند. به هر حال تیم‌های دیگر بسیار از ما جلوتر هستند و تمرینات خود را انجام داده‌اند.

 وی افزود: فکر می‌کنم  فصل سختی را باید طی کنیم ولی اگر تلاش کنیم و همدل باشیم، با همین بضاعت هم می‌توانیم آبروداری کنیم، ضمن این‌که هیچ کسی از تیم ما این انتظار را که در رده‌های بالای جدول باشیم را ندارد. همه از ما خواسته‌اند باتوجه به این که کارمان را دیر آغا کرده‌ایم، این فصل آبروداری کنیم و رتبه قابل قبولی را کسب کنیم تا ان‌شاالله برای فصل‌های بعد، دیگر این مشکلات را نداشته باشیم. همچنین امیدوارم اگر قرار است، باشگاه‌های ما در بخش بانوان تیم‌داری کنند، زودتر برای بستن تیم اقدام کنند.

سلیمانی با درخواست از فدراسیون فوتبال جهت نگاه بیشتر به بخش بانوان، عنوان کرد: اگر باشگاهی در بخش بانوان تیم‌داری کند، فدراسیون دو در صد از پنج درصدی که باشگاه‌ها باید از مبلغ قرارداد بازیکنان خود به فدراسیون بدهند را به آن‌ها می‌بخشد که البته این دو درصد خیلی ناچیز است و من فکر می‌کنم یکی از دلایلی که باشگاه ها هنوز به سمت تیم‌داری در بخش بانوان نرفته‌اند، همین مسئله است. سال گذشته نیز به تیم استقلال خوزستان خیلی فشار آمد. ما چندین بازی خارج از خانه داریم که باید با پرواز به آن استان‌ها برویم که همین نیز هزینه‌بر است و حتی اگر بخواهیم تیم را با اتوبوس هم ببریم، زمان زیادی را در راه هستیم.

وی افزود: به هرحال اگر قرار است به توسعه فوتبال بانوان کمک شود، من فکر می‌کنم اگر فدراسیون پنج درصد را هم ببخشد، بازهم کم است، هر چند که بهتر از دو درصد است. اگر فداسیون نگاه بیشتری داشته باشد، باشگاه‌ها نیز رغبت می‌کنند که تیم‌داری کنند .

 سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در ادامه گفت: روز یکشنبه همین هفته تست‌گیری برای تیم آغاز می‌شود و سپس تمرینات را شروع خواهیم کرد و امیدوارم با تلاش بازیکنان، کادرفنی و باشگاه، یک تیم خوب را آماده مسابقات کنیم. در کل امیدوارم که روسفید شویم.
 
وی با قدرانی از مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، عنوان کرد: آقای جمال‌پور بسیار مشتاق است که تیم یک رتبه قابل قبول و آبرومند را به دست آورد و به همین به دنبال این است که آن شرایط و امکاناتی که نیاز داریم را فراهم کند. به نظر من اگر نگاه یک مدیرعامل مثبت باشد خیلی از راه را رفته ایم. همچنین جا دارد از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، رییس هیات فوتبال خوزستان و سرپرست امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان و همچنین از زحمات خانم دغاغله، سرمربی فصل گذشته تیم که توانست تیم را در لیگ نگه دارد، قدردانی کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،ورزش بانوان،لیگ برتر بانوان،لیگ برتر بانوان کشور،استقلال،تیم استقلال خوزستان، مدیرکل ورزش،مدیرکل ورزش خوزستان،اداره‌کل ورزش و جوانان،اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان،مدیرعامل باشگاه استقلال ،مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان،جمال‌پور،تیم فوتبال بانوان استقلال،تیم فوتبال بانوان استقلالخوزستان،سرمربی تیم فوتبال بانوان ،سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال،سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان،فروزان سلیمانی 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: