پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > معرفی 10 مرد مهران شاهین‌طبع برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا


فیبا آسیا در سایت رسمی خود اسامی بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا را اعلام کرد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز، سایت رسمی فیبا آسیا اسامی بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا را معرفی کرد.

محمدرضا بهرام‌زاد، سجاد مشایخی، سعید داورپناه، بهنام یخچالی، اوشین ساهاکیان، میثم میرزایی، ویلی وارن، ارسلان کاظمی، میرزا بگیچ و محمدحسین ذاکری 10 بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام هستند که در بیست و ششمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای مهران شاهین‌طبع به میدان خواهند رفت.

شاگردان مهران شاهین‌طبع که خود را برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در چنژو چین آماده می‌کنند بامداد چهارشنبه برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی به ترکیه اعزام می‌شوند و در این اردو به مصاف فنرباغچه و دو تیم ترکیه‌ای دیگر خواهند رفت.

بیست و ششمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از 31 شهریور تا 8 مهرماه در چنژو چین برگزار خواهد شد. پتروشیمی بندر امام در دور قبلی این مسابقات که سال گذشته در همین شهر برگزار شد عنوان سومی را به دست آورد.

کاروان ورزشی پتروشیمی بندر امام 29 شهریورماه به طور مستقیم از ترکیه عازم کشور چین می‌شود.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فیبا،فیبا آسیا،تیم پتروشیمی،تیم پتروشیمی بندر امام،مربی تیم پتروشیمی بندر امام،مهران شاهین طبع

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: