پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > سرمربی تیم جودو نفت‌مسجدسلیمان: تلاش می‌کنیم آسیایی شویم


کد خبر: ٦٤٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/19-١١:٣٣

سرمربی تیم جودو نفت مسجدسلیمان:در تلاش هستیم که مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست آوریم.

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،حبیب ایکدر،با اشاره به سابقه شش ساله این تیم در لیگ برتر کشور،اظهارکرد: هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر امسال، یکی از سخت‌ترین هفته‌های سپری شده ما در این شش سال بود.

وی با بیان این‌که نیروزی زمینی ارتش یکی از تیم‌های صاحب نام جودو کشور است و ما موفق شدیم در یک بازی نفسگیر این تیم را شکست دهیم، گفت: ما در هفته دوم و پایانی چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. پیروزی مقابل نیروزی زمینی ارتش نیز باعث شد، نفرات تیم با انگیزه بیشتری مقابل تیم‌های پیام‌نور فارس و تجارت گستران خوارزمی به میدان بروند و همین نیز در پیروزی ما برابر این دو تیم موثر بود.

سرمربی تیم جودو نفت مسجدسلیمان گفت:‌ تیم ما از 24 بازیکن تشکیل شده است که تنها پنج نفر غیربومی و سایر بازیکنان بومی خوزستان هستند. همچنین نیم‌فصل دوم  لیگ برتر از پنجم آبان‌ماه آغاز می‌شود و ما در مدت تعطیلی لیگ قصد داریم با انجام تمرینات لازم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

وی در ادامه از برگزاری نخستین دوره مسابقات جودو باشگاه‌های آسیا خبر داد و افزود: اولین دوره این مسابقات اسفندماه برگزار می شود و باتوجه به این‌‌که تیم‌های اول و دوم لیگ برتر کشور به عنوان نماینده ایران در این پیکارها شرکت می‌کنند، در تلاش هستیم که مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست آوریم.

 تیم‌های نفت‌مسجدسلیمان، پاس خراسان رضوی، نیروی زمینی ارتش تهران، دانشگاه پیام نور فارس و تجارت گستران خوارزمی در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جودو باشگاه‌های کشورحضور دارند که نماینده خوزستان در نیم‌فصل اول این مسابقات به قهرمانی رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،جودو،ورزش جودو،تیم جودو نفت مسجدسلیمان،سرمربی تیم جودو نفت مسجدسلیمان،حبیب ایکدر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: