پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > سعید عبد ولی مدال برنز خود را به خانواده شهید حججی هدیه کرد


کد خبر: ٦٣٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/31-١١:٤٠

سعید عبد ولی کشتی گیر خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران،مدال برنز خود در مسابقات جهانی را به خانواده شهید محسن حججی تقدیم کرد.

 

سعید عبد ولی کشتی گیر خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، مدال برنز خود در مسابقات جهانی را به خانواده شهید محسن حججی تقدیم کرد.

به گزارش آبادان نیوز،رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان 30 مردادماه در کشور فرانسه آغاز شد که در وزن 75 کیلوگرم این مسابقات سعید عبد ولی قهرمان اندیمشکی صاحب گردن آویز برنز شد.
عبدولی پس از افتخار آفرینی در این مسابقات به پاس ارج نهادن به مقام والای شهیدان مدافع حرم، مدال برنزش را به خانواده شهید محسن حججی و فرزند خردسالش تقدیم کرد.
سعید عبد ولی کشتی گیر وزن 75 کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عبدولی به گروه بازنده ها رفت.
کاپیتان تیم ملی ایران ابتدا در این گروه ماخات یرژیپوف از قزاقستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و در مرحله بعد کاراپت چالیان از ارمنستان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. عبد ولی در دیدار رده بندی مقابل کازبک کیلوف از بلاروس با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،کشتی،کشتی فرنگی،سعید عبدولی،کشتی گیر خوزستانی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: