پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کمالوند:دوست داشتیم بازی با ذوب‌آهن به تعویق بیفتد


کد خبر: ٦٣٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/30-١٣:١٧

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تاکید کرد که از بازی ذوب‌آهن از بازیکنان جوان تیمش بیش‌تر استفاده خواهد کرد.

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تاکید کرد که از بازی ذوب‌آهن از بازیکنان جوان تیمش بیش‌تر استفاده خواهد کرد.

به گزارش آبادان نیوز،فراز کمالوند،در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم بتوانیم یک برد خوب به آن‌ها تقدیم کنیم. هفته گذشته هواداران پارس جنوبی برای تیم‌شان سنگ تمام گذاشتند اما این هفته ما با حمایت هواداران‌مان سعی می‌کنیم نتیجه دلخواه هواداران‌مان را کسب کنیم.

او درباره بازی در روز سه شنبه به‌خاطر ملحق شدن بازیکنان ملی پوش به اردوی تیم ملی گفت: از قبل لیست تیم‌ملی را به سازمان لیگ می‌گویند و به نظر می‌رسد ذوب آهن بازیکن ملی پوش دارد. ما دوست داشتیم بازی به تعویق بیافتد ولی این‌طور نشد ولی ما تابع قانون هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: ما هفته گذشته با خروج اجباری شیمبا نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و دو گل خوردیم. من دنبال این نیستم درباره این موضوع صحبت کنم ولی دست ما بسته است و باید تقویت شویم. شیمبا به بازی فردا میرسد و نگران این موضوع نیستیم. ما چند بازیکن جوان داریم که از آن‌ها می‌خواهیم استفاده کنیم. فردا از میلاد جهانی هم برای اولین بار استفاده می‌کنیم.  ما باید با برنامه از بازیکنان‌مان استفاده کنیم تا دچار آسیب دیدگی نشوند. امیدوارم در تعطیلات مشکلات بدنی بازیکنان حل شود.

وی درباره عملکرد هفته گذشته تیمش گفت: دفاع یک کار تیمی است. قبل از رفتن شیمبا دو سه بازیکن آن‌ها درگیر او بودند اما با خروجش  به مشکل خوردیم. حضور کرار و شیمبا در زمین چنین تاثیری دارد. طبیعتا مسوولیت برد و باخت به عهده کادر فنی است ولی بازیکنان باید بدانند که اگر در یک بازی خوب نباشند تنبیه می‌شوند. آن‌ها نباید فکر کنند که چشم‌پوشی می‌کنیم. توقع از علی عبدالله‌زاده خیلی بیشتر است و او که در تیم المپیک بوده باید بهتر عمل کند. ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشتیم و ۹۵ درصد تیم به جز عبدالله‌زاده و بغلانی همه تغییر کرده‌اند. چیزی که مشخص است، عزم من جزم است که قطعا رتبه تک رقمی کسب کنیم و اگر تیم تقویت شود نتیجه بهتری کسب می‌کنیم.

کمالوند افزود: تیم‌هایی که تماشاگر دارند، هوادارانش به شدت ابراز کارشناسی می‌کنند که در صنعت نفت این مساله شدیدتر است. در ابتدای فصل می‌گفتند سالاری بهترین بازیکن است و لک را نمی‌خواهیم ولی الان که یک بازی بد بازی کرده نظرات تغییر کرده است. این مساله هم درباره علی عبدالله‌زاده وجود دارد که بخواهیم با یک بازی بدی که کرده او را محو کنیم و فوتبالش را خراب کنیم. ناصر سالاری کم‌ترین اشتباه را در گل‌هایی که خوردیم داشت. ما باید یک جوری جلو برویم که نه افراط شود نه تفریط. ما یک روز یک بازیکن را لیونل مسی می‌کنیم و یک هفته در حد دسته سه! نباید این‌طور باشد. فوتبال روز خوب و بد دارد. باید انتظارات معقول باشد. ما امسال برخلاف سال‌های گذشته می‌خواهیم تیم را در جدول رده‌بندی تثبیت کنیم و آسانسوری نباشیم. مگر قرار است ما قهرمان شویم؛ امسال سال تثبیت تیم است و نباید کاری کنیم که از آن‌ور پشت بام سقوط کنیم. سال گذشته دوازدهم شدیم و انتظار مردم باید این باشد که چهار پله صعود داشته باشد. نباید به‌خاطر آمدن چهار بازیکن پیش‌بینی کنیم که تیم دوازدهم نایب قهرمان می‌شود.

وی با بیان این که باید انتظارات معقول باشد گفت: در تیم ما پنج بازیکن اضافه شده‌اند و نباید توقع رتبه‌ای خارق‌العاده باشد. چون در غیر این‌صورت استقلال، پرسپولیس و تراکتور چه می‌شوند. من قول می‌دهم که تیم رتبه تک رقمی کسب کند ولی اگر انتظارات بیش از اندازه بالا برود به مشکل می‌خوریم. ما دو مشکل داریم،‌ یکی هوای آبادان است که بخش اعظمی از مصدومیت‌ها به‌خاطر این است. این مشکل را تیمی مثل پارس‌جنوبی با تمرین در تهران رفع کرده است ولی ما شرایط این کار را به‌خاطر هواداران‌مان نداریم. مشکل دوم هم این است که ۶ بازیکنی که به تیم آوردیم کلیدی هستند و اگر یکی از آن‌ها مانند شیمبا از زمین خارج شود به مشکل می‌خوریم. من به شما قول می‌دهم هر امتیازی که در نیم فصل اول بگیریم، شش تا هفت امتیاز بیش‌تر در نیم فصل دوم کسب می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،صنعت نفت آبادان،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان،فراز کمالوند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: