پست الکترونیک سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣
اخبار > 3 ملی‌پوش نفت آبادان به پتروشیمی پیوستند


کد خبر: ٦٣٧٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/28-١٢:٠٠

سه ستاره تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به پتروشیمی بندرامام پیوستند.

 

 

 

سه ستاره تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به پتروشیمی بندرامام پیوستند.

به گزارش آبادان نیوز،سه ملی‌پوش فصل گذشته تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای پیوستن به پتروشیمی بندرامام با این باشگاه به توافق رسیدند.

میثم میرزایی،سجاد مشایخی و سعید داورپناه سه ستاره فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال که نقش تعیین‌ کننده‌ای در کسب نایب قهرمانی تیم بسکتبال نفت آبادان داشتند، جذب باشگاه پتروشیمی شدند.

داورپناه و میرزایی که فصل گذشته از ماهشهر به آبادان نقل مکان کرده بودند،گویا باشگاه پتروشیمی پس از مشاهده عملکرد این دو بازیکن در فصل گذشته پیشنهاد وسوسه کننده‌ای به این دو بازیکن ارائه کرده است.

نکته جالب در خصوص بازگشت میرزایی به جمع بندرامامی‌ها این است که این بازیکن در فصل گذشته شدیدا از سوی هواداران پتروشیمی بندرامام مورد توهین قرار گرفته بود اما این بازیکن نتوانست پیشنهاد پتروشیمی را نادیده بگیرد.

این در حالی ست که داروپناه نیز در بین هواداران آبادانی جایگاه ویژه و از محبوبیت خاصی برخوردار شده بود.

از این سه بسکتبالیست،داورپناه سابقه قهرمانی با تیم ملی ایران در کاپ آسیا در سال 2008 را داراست و میرزایی و مشایخی هم‌اکنون در عضویت تیم ملی بسکتبال ایران قرار دارند.

این سه بازیکن پس از پایان مسابقات کاپ آسیا قرارداد خود را با مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا منعقد خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،بسکتبال،پالایش نفت آبادان،تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: