پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کرملاچعب:همه منتظر ستاره شدن من هستند


کد خبر: ٦٣٣٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/22-١٢:٣١

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان:تلاشم را می کنم که امسال به بهترین شکل ممکن خودم را نشان دهم.

 

 

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که همه منتظر ستاره شدن من هستند، گفت: تلاشم را می کنم که امسال به بهترین شکل ممکن خودم را نشان دهم. 

به گزارش آبادان نیوز،رضا کرملاچعب،در خصوص شکست این تیم برابر سایپا، اظهارکرد: بازی خوبی بود ولی متاسفانه نتوانستیم امتیاز لازم را به دست آوریم. ما در این دیدار می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم یا حتی پیروز شویم که نشد. فوتبال همین است؛ یک روز شانس یارمان است و یک روز شانس یار ما نیست. در ادامه باید تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را برای تماشاگران به دست آوریم.

وی درباره گلزنی خودش در بازی با سایپا نیز عنوان کرد: پیش از آمدن به استقلال خوزستان نزدیک به یک سال و نیم بود که بازی رسمی نداشتم و تمام تلاشم این بود که برای تیمم مفید باشم. خدا را شکر در این دیدار موفق به گلزنی هم شدم. در حال حاضر نیز تلاش تمام بازیکنان کسب نتیجه از بازی آینده است و به نظرم استقلال خوزستان از سه بازی خود به خوبی نتیجه گرفته است.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم متحول و جوان شده امسال می تواند نتیجه بگیرد؟ گفت: تیم ما 20 خروجی داشت و هماهنگ کردن بازیکنان جدید واقعا سخت است. آقای ویسی تجربه کار در چنین فضایی را دارد و به خوبی هم نتیجه گرفته است. ما تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم و درست است که تیم تغییرات بسیاری داشته است ولی جای نگرانی نیست و ما به تیم مان ایمان داریم.

وی در ادامه عنوان کرد: اکنون همه به من به عنوان یک بازیکن باتجربه نگاه می کنند و هیچ کسی به این که من 20 سال سن دارم توجه نمی کند و همه منتظر هستند که من یک ستاره شوم. من هم تلاش را می کنم که امسال به بهترین شکل ممکن خودم را نشان دهم.

کرملاچعب بیان کرد: پس از یک و سال نیم که نتواستم بازی کنم و انتخاب هایی داشته باشم که جوابگو نبودند و همچنین شانس هم با من یار نبود، اکنون می خواهم ثابت کنم که قرار نیست دیگر آن اتفاقات برای من بیافتند. من هنوز جوانم و مطمئن باشید خیلی از چیزها را ثابت می کنم و بهترین کار را برای استقلال خوزستان انجام می دهم. من به حضور در تیم ملی هم فکر می کنم.

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،استقلال،استقلال خوزستان،تیم فوتبال استقلال خوزستان،مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان،رضا کرملاچعب

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: