پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ویسی:به آینده تیمم امیدوار هستم


کد خبر: ٦٣١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/20-١١:٤٣

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:اگر چه بازی را واگذار کردیم اما به آینده تیمم بسیار امیدوار هستم.

 

 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر چه بازی را واگذار کردیم اما به آینده تیمم بسیار امیدوار هستم.

به گزارش آبادان نیوز،عبدالله ویسی پنجشنبه شب در نشست مطبوعاتی پس از بازی با تیم سایپا اظهار کرد: در ابتدای بازی گیج و سردرگم و بی برنامه بودیم اما هر چه بازی به جلوتر می رفت توپ و میدان را به خوبی به دست گرفتیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که در نیمه دوم، بازی را دست گرفتیم و خوب شروع کردیم گفت: با این وجود متاسفانه 2 گل دریافت کردیم.
وی اضافه کرد: در ادامه با تعویض های هجومی خود سعی کردیم به بازی برگردیم اما متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و بازنده از زمین بیرون آمدیم.
وی عنوان کرد: در 2 بازی قبل قانون شانس شامل ما شد و 4 امتیاز به دست آوردیم اما در این بازی شانس نداشتیم و بازی را واگذار کردیم و این طبیعت فوتبال است.
ویسی با بیان این که در خط حمله بر عکس خط دفاعی با ایراداتی مواجه هستیم افزود: امیدوارم با تزریق دو بازیکن خارجی خود ایراداتی که در خط حمله داریم برطرف کنیم و قطعا در بازی‌های بعد عملکرد بهتری از خود به نمایش خواهیم گذاشت.
وی با بیان این که تیم ما نمی‌تواند فرصت گلزنی خلق کند و حملات زهرداری بر روی دروازه حریفان ایجاد کند افزود: تاکنون سعی کردیم به بازیکنان جوان میدان دهیم تا تجربه کسب کنند ولی مطمئن باشید که از هفته پنجم تیم قدرتمند تری روانه مسابقات می کنیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: در نیمه اول موقعیت کمتری به حریف دادیم و توپ بیشتر در اختیار ما بود ولی در نیمه دوم پس از دریافت گل اول وقتی که به فکر جبران بودیم دفاع ما باز شد و گل بعدی را دریافت کردیم.
وی در خصوص صحبت علی دایی مبنی بر اینکه ویسی بیشتر به داور معترض بود افزود: قضاوت این صحبت را به شما خبرنگاران می‌سپارم.
ویسی در مورد حضور نیافتن دایی در مراسم قبل بازی و عدم رویارویی با شما تصریح کرد: نمی‌دانم جریان چه بود ما به سراغ نیمکت حریف رفتیم اما او و کادر فنی آن ها نبودند اما با این حال برای علی دایی احترام قائلم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سایپا در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه 2 بر یک به سود تیم سایپا به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز، استقلال خوزستان،تیم فوتبال استقلال خوزستان،سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان،عبدالله ویسی 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: