پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > مربی نفت‌آبادان: آماده بازی با پدیده هستیم


کد خبر: ٦٣١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/19-١٢:٠٦

مربی تیم فوتبال نفت‌آبادان:برای بازی با پدیده در هفته سوم لیگ برتر آماده هستیم و هدف ما تنها کسب سه امتیاز این دیدار است.

 

 

 

مربی تیم فوتبال نفت‌آبادان گفت: برای بازی با پدیده در هفته سوم لیگ برتر آماده هستیم و هدف ما تنها کسب سه امتیاز این دیدار است.

به گزارش آبادان نیوز،پیمان صاحب‌جمعی در خصوص آمادگی این تیم پیش از بازی با پدیده، اظهارکرد: نفت‌آبادان نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است و برای رسیدن بازیکنان به هماهنگی صد درصدی و آن‌چه ما انتظار داریم، تا هفته پنجم ششم نیاز به زمان است.

وی بیان کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و تا این‌جای کار نیز عملکرد خوبی داشته‌ایم؛ در هفته اول در یک بازی سخت برابر تیم بزرگ استقلال تهران سربلند خارج شدیم و در هفته دوم نیز مقابل سایپا بازی بسیار خوبی انجام دادیم ولی نتوانستیم از فرصت‌های‌مان بهره ببریم و شکست خوردیم. اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، حتی می‌توانستیم پیروز میدان هم شویم.

مربی تیم فوتبال نفت‌آبادان ادامه داد: در بازی گذشته، اشتباهات داوری نیز در نتیجه مسابقه تاثیر داشت، البته همیشه گفته‌ایم که داوران بسیار خوب و زحمتکشی داریم و این اشتباهات اتفاق می‌افتد ولی امیدواریم که اتفاقات داوری برای نفت‌آبادان کمتر بیافتد، چرا که شرایط ما با توجه به این‌که در گرمای 60 درجه تمرین می‌کنیم، متفاوت است و انتظار داریم داوران دقت لازم را در بازی‌های ما داشته باشند.

وی گفت: برای بازی با پدیده نیز آماده هستیم و هدف ما تنها کسب سه امتیاز این دیدار است و ان‌شاءالله هواداران مانند گذشته از تیم حمایت کنند تا این مهم محقق شود. شناخت نسبتا خوبی از حریف داریم و امیدواریم بازی خوبی از آب درآید.

صاحب‌جمعی در خصوص هواداران نفت آبادان نیز عنوان کرد: ما قدردان حمایت هواداران هستیم و وجود آن‌ها یک امتیاز مثبت برای ما است. جو آبادان یک جو فوتبالی است و هواداران به خوبی فوتبال را می‌فهمند، البته آن‌ها باید این موضوع را هم در نظر داشته باشند که نفت تغییرات زیادی داشته است و رسیدن به هماهنگی زمان می‌برد و در این راه، نیازمند حمایت آن‌ها هستیم. هواداران باید صبر و حوصله داشته باشند تا تیم به آن جایگاهی که مدنظرشان است، برسند.

وی در پایان گفت: برای دیدار با پدیده، مصدوم و محروم نداریم و با تمام قوا در این بازی حاضر می‌شویم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،صنعت نفت آبادان،تیم فوتبال نفت‌آبادان،مربی تیم فوتبال نفت‌آبادان،فراز کمالوند،پیمان صاحب‌جمعی،مربی تیم فوتبال نفت‌آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: