پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > پورموسوی:در برابر نفت اولین پیروزی خود را کسب می کنیم


کد خبر: ٦٢٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/12-١١:٥٨

سرمربی فولاد خوزستان:در دیدار برابر نفت تهران به دنبال کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر هستیم.

 

سرمربی فولاد خوزستان گفت: در دیدار برابر نفت تهران به دنبال کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر هستیم.

به گزارش آبادان نیوز،سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران، اظهار کرد: به خوبی نسبت به اوضاع اکنون نفت آگاه هستیم اما به این موضوع توجه نمی‌کنیم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که فردا اولین برد خانگی‌ خود را به دست آوریم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که در مقابل نفت تهران بازی سختی در پیش خواهیم داشت افزود: نفت تهران همیشه جزء مدعیان لیگ بوده و امسال نیز در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. آن ها از بازی اول خود یک امتیاز کسب کردند و قطعا در مقابل ما حریف دست و پا بسته ای نیستند.
وی با اشاره به این که از روز اولی که به باشگاه فولاد آمدم هیچ قول و قراری در خصوص کسب جایگاهی معین در جدول نگذاشتیم افزود: متاسفانه بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت از دست‌ دادیم و در بازی با پرسپولیس نتوانستیم از بازیکنان اصلی‌ خود استفاده کنیم. بازیکنان ما بسیار جوان و با استعداد هستند که برای هماهنگی بیشتر نیاز به فرصت دارند.
پورموسوی با اشاره به این که به دو بازیکن در پست های خط حمله و دفاع نیاز داریم افزود: اگر این اتفاق رخ ندهد با همین تیم، نیم فصل را پشت سر می‌گذاریم. در مدتی که من به باشگاه فولاد آمده ام تماشاگران زیادی به تمرینات می‌آیند و من 80، 90 دقیقه با آنها صحبت می‌کنم. اگر امروز قول بزرگی بدهم کذب محض است زیرا ما باید به آینده این باشگاه امیدوار باشیم و اگر از این تیم حمایت شود به روزهای اوجمان باز می گردیم.
وی با اشاره به این که مصدومیت بازیکنانم به مربی بدنساز تیم ربطی ندارد زیرا آسیب دیدگی آن ها از ناحیه کشیدگی پا است،گفت: از هفت بازیکن مصدوم ما، سه نفرشان در تمرینات مصدوم شدند و آسیب دیدگی مابقی بچه‌ها در بازی های دوستانه اتفاق افتاد. فشار مصدومیت برخی از بازیکنانم به گونه ای است که هفته آینده به جمع ما اضافه می شوند. 
سرمربی فولاد در ادام به نقش هواداران در بازی های خانگی اشاره هم کرد و گفت: با توجه به غیبت ٧ بازیکن تیم از هواداران پرشورمان انتظار داریم تا در این بازی کنار ما باشند و جای خالی بازیکنان ما را با تشویق های خود پر کنند. قطعا پازل موفقیت ما با حضور هواداران در ورزشگاه غدیر تکمیل می شود.
وی افزود: به بازیکنانی که امسال جذب کردم ایمان دارم و امیدوارم در ادامه کار بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

**حمید درخشان به نشست خبری پیش از بازی با فولاد نرسید
حمید درخشان سرمربی تیم نفت تهران به دلیل آنچه تاخیر در زمان پرواز اعلام شد ،در نشست خبری پیش از مسابقه با فولاد خوزستان حاضر نشد.
با وجود قانون مصوب سازمان لیگ مبنی بر حضور سرمربیان در نشست های خبری اما باز هم شاهد غیبت آن ها در نشست های خبری هستیم.
در هفته نخست رقابت‌های لیگ در حالی که تیم استقلال خوزستان میزبان تیم تراکتورسازی بود نیز یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر نشد.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و نفت تهران در هفته دوم رقابت های لیگ برتر امروز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،سرمربی فولاد خوزستان،سید سیروس پورموسوی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: