پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تلاش خوزستان برای حضور در لیگ برتر والیبال


کد خبر: ٦١٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/24-١١:٤٥

رییس هیات والیبال خوزستان:تیم لیگ برتری، برند استان است و فرقی نمی کند از کدام شهرستان باشد ولی آبادان، باتوجه به وجود سازمان منطقه آزاد اروند از شانس خوبی در این زمینه برخوردار است

 

رییس هیات والیبال خوزستان با بیان این که به دنبال این هستیم که سال آینده یک تیم در لیگ برتر کشور داشته باشیم، گفت: تیم لیگ برتری، برند استان است و فرقی نمی کند از کدام شهرستان باشد ولی آبادان، باتوجه به وجود سازمان منطقه آزاد اروند از شانس خوبی در این زمینه برخوردار است

به گزارش آبادان نیوز،سعید شاهرخی در حاشیه برگزاری اردوی تیم والیبال استان در آبادان در جمع خبرنگاران،اظهار کرد: قرار بود مسابقات قهرمانی کشور، هفتم مردادماه در خوزستان برگزار شود که به دلیل وجود ریزگردها و گرمای بسیار شدید در استان و اعتراض تیم ها نسبت به این موضوع، مقرر شد که رقابت ها در استان دیگری برگزار شود که ما نیز این موضوع را پذیرفتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر اردوهای تمرینی تیم استان خوزستان در سه مرحله انجام گرفته است؛ مرحله اول و دوم به ترتیب در اهواز و اندیمشک برگزار شد و مرحله سوم در آبادان در حال برگزاری است.

رییس هیات والیبال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به قهرمانی تیم استان در مسابقات کشوری است؟ گفت: خیر، به دلیل این که خوزستان در چند سال گذشته، در این مسابقات شرکت نداشت و ما فقط می‌خواهیم در این رقابت ها حضور پیدا کنیم.

وی با بیان این که به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است کاری نداریم، افزود:از بدو ورودمان به هیات والیبال استان، تیم ها را جمع کردیم و در حال حاضر تیم استان در مسابقات نوجوانان در شهرستان زنجان حضور دارد که تاکنون موفق شده است، دو بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و امیدواریم بتوانیم آن تیم را به دسته یک کشور بیاوریم.

شاهرخی بیان کرد: اکنون به دنبال قهرمانی نیستیم و فقط هدف مان حضور در مسابقات است تا انگیزه‌ای برای بازیکنان شود و دوباره فعالیت خود را آغاز کنند.

وی در پاسخ به این سوال که حضور در این مسابقات چه کمکی به رشد و شکوفایی والیبال استان می‌کند؟ گفت: برای رشد و شکوفایی والیبال، بازیکنان باید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند و ارزیابی از سایر تیم ها داشته باشند و با تمرینات و بازی های بازیکنان این تیم ها آشنا شوند. همچنین با این حضور، اطلاعات مربیان استان هم به‌روز می شود.

رییس هیات والیبال خوزستان گفت: ما به دنبال این هستیم که سال آینده یک تیم در لیگ برتر کشور داشته باشیم، تیم لیگ برتری برند استان است و فرقی نمی کند از کدام شهرستان باشد، فقط مهم این است که حتما یک تیم در بالاترین سطح کشور داشته باشیم و اگر این مهم محقق شود، همه به نوبه خودشان کار می کنند و مطمئنا والیبال ما به چشم می آید و دیده می شود.

وی در پاسخ به این سوال که شانس کدام شهرستان برای داشتن یک تیم لیگ برتری بیشتر است؟ عنوان کرد: آبادان، باتوجه به وجود سازمان منطقه آزاد اروند از شانس خوبی برخوردار است، البته مناطق نفت خیز جنوب را هم داریم ولی کار آن ها برای برنامه ریزی و آن بودجه ای که می خواهند اختصاص دهند، سخت است و آبادان راحت تر می تواند کار کند.

شاهرخی بیان کرد: ان‎شاءالله از سال آینده آبادان لیگ برتری می شود و امیدوارم بتوانیم تیمی درست کنیم که به‌نام خود این شهرستان، منطقه آزاد اروند یا پخش و پالایش آبادان باشد. من مطمئن هستم اگر این شهر تیم لیگ برتری داشته باشد، همه استقبال می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،والیبال،والیبال خوزستان،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،رییس هیات والیبال خوزستان،سعید شاهرخی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: