پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > امیر قاسمی: با حضور در قهرمانی جهان می‌خواهم خودم را اثبات کنم.


کد خبر: ٦١٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/13-١٠:٣٢

دارنده نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی آسیا:برای اینکه بتوانم به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کنم، خاطرات تلخ عدم حضور در المپیک را به فراموشی سپرده‌ام .

 

دارنده نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی آسیا با اشاره به آمادگی‌اش برای حضور در انتخابی تیم‌ملی،گفت: برای اینکه بتوانم به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کنم، خاطرات تلخ عدم حضور در المپیک را به فراموشی سپرده‌ام و می‌خواهم با حضور در رقابت‌های جهانی، خودم را به اثبات برسانم و بگویم که اگر در المپیک شرکت می‌کردم، می‌توانستم روی سکو باشم.

به گزارش آبادان نیوز،امیر قاسمی‌منجزی درخصوص حضور در انتخابی تیم‌ملی و رقابت با 9 فرنگی‌کار برای پوشیدن دوبنده تیم‌ملی، اظهار کرد: من پیش از مسابقات جام جهانی از ناحیه دست، مصدومیت داشتم و همین باعث شد که کمی از کشتی دور شوم ولی خدا را شکر در حال حاضر تمریناتم بسیار منظم شده و تقریبا دو ماهی است که زیر نظر منصور قاسمی‌منجزی تمرین می‌کنم. بدنم نیز بسیار آماده و روی فرم است.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود، در وزن 130 کیلوگرم قاسمی‌منجزی، جدی‌ترین کشتی‌گیری است که شانس پوشیدن دوبنده تیم‌ملی در مسابقات جهانی را دارد، گفت: امیدوارم کسی موفق به پوشیدن پیراهن تیم‌ملی شود که بتواند در مسابقات جهانی پرچم ایران را بالا ببرد؛ 10 نفر حاضر در این وزن همگی آماده هستند و به خوبی تمرین کرده‌اند. رقابت سختی خواهیم داشت و من هم برای خودم شانس قائل هستم. ان‌شاءالله حق به حق‌دار برسد و هر کسی که آماده‌تر است، انتخاب شود.

 

دارنده نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان آسیا گفت: من تاکنون در مسابقات جهانی شرکت نکرده‌ام و همین موضوع که بتوانم برای اولین بار موفق به حضور در این رقابت‌ها شوم، به من انگیزه می‌دهد.

 

وی افزود: سال گذشته همه امیدوار بودند که من در المپیک ریو باتوجه به اینکه خودم سهمیه را کسب کرده بودم، کشتی بگیرم که البته قسمت نشد و اکنون نیز همه منتظر هستند که در قهرمانی جهان، کشتی بگیرم. من هم برای اینکه بتوانم در مسابقات جهانی شرکت کنم، خاطرات تلخ عدم حضور در المپیک را به فراموشی سپرده‌ام. من می‌خواهم در جهانی خودم را به اثبات برسانم و بگویم که اگر در المپیک شرکت می‌کردم، می‌توانستم روی سکو باشم.

 

قاسمی‌منجزی درخصوص آسیب‌دیدگی‌اش نیز بیان کرد: متاسفانه آسیب‌دیدگی‌های پی در پی روند رو به رشد و کمی هم جسارتم را کند کرد ولی اکنون آماده‌ام و بسیار خوب تمرین می‌کنم و بسیار هم به خودم امیدوارم. جا دارد از پارسا نظری که حریف تمرینی‌ام بوده است و دیگر کسانی که در آماده شدنم نقش داشته‌اند نیز تشکر کنم.

 

وی در پایان در خصوص نمایش ضعیف خود در تورنمنت گرجستان، عنوان کرد: من در این تورنمنت نتوانستم نمایش خوبی داشته باشم که بخش عمده آن به خاطر مصدومیتم بود. من اصلا آماده مسابقات نبودم و در دوران بدنسازی به سر می‌بردم که به من گفته شد باید در این پیکارها شرکت کنی و یکی از اشتباهات من در چند سال اخیر نیز حضور در همین مسابقات بود، چرا که در فشار بدنسازی بودم. به هر حال این رقابت‌ها باعث شد که من بیشتر به خودم بیایم و برای انتخابی تیم‌ملی، موفق‌تر عمل کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،کشتی فرنگی،امیر قاسمی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: