پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > پیمان شیرزادی: فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد.


کد خبر: ٦٠٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/29-١٠:٥٦

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان:فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد و همه باید برای رقم خوردن روزهای خوب تلاش کنیم.

 

 

 

 

 

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد و همه باید برای رقم خوردن روزهای خوب تلاش کنیم.

به گزارش آبادان نیوز ،پیمان شیرزادی ،درخصوص پیوستن به تیم فولاد، اظهار کرد: باوجود پیشنهادهایی که داشتم، واقعا دلم به ماندن در خوزستان بود. پس از پیشنهادی که از باشگاه فولاد داشتم، با قلبم تصمیم گرفتم که در خوزستان بمانم و این فصل را برای فولاد بازی کنم.

وی در خصوص ادامه همکاری با پورموسوی و این بار در تیم فولادخوزستان، گفت: آقای پورموسوی یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است و کار کردن با او به فوتبالیست روحیه می‌دهد. خوشحالم که دوباره زیر نظر او کار می‌کنم و امیدوارم در کنار او فصل موفقی را پشت سر بگذاریم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان اینکه فولاد تیم بزرگی است، عنوان کرد: امیدوارم امسال با کمک و همراهی هواداران فولاد که بسیار به این تیم تعصب دارند، آن را به جایگاه اصلی خود برسانیم. همه باید تلاش کنیم تا روزهای خوبی برای فولاد رقم بخورد. به نظرم فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

وی در خصوص جدایی از تیم استقلال خوزستان نیز عنوان کرد: با استقلال خوزستان روزهای خوبی داشتم ولی فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی که با آن مواجه شد، به همه بازیکنان و مربیان تیم سخت گذشت. ما تا پایان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به خاطر مردم خوزستان، پای کار ماندیم و با غیرت و تعصب بازی کردیم.

شیرزادی در خصوص طلب خود از باشگاه استقلال خوزستان هم گفت: من طلب زیادی از این باشگاه دارم و هر بازیکنی هم که جای من بود، دیگر در این تیم نمی‌ماند. من در دو فصلی که برای استقلال خوزستان بازی کردم، 86 درصد از این باشگاه طلب دارم و تاکنون آن را دریافت نکرده‌ام.

وی در پایان از حمایت مردم خوزستان و هواداران تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،پیمان شیرزادی،مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی

منبع:ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: