پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > فرهاد توکلی: امسال هم برای حفاری در لیگ برتر بازی می‌کنم.


کد خبر: ٦٠٥٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/24-١٢:٣٧

ملی‌پوش خوزستانی فوتسال ایران:باوجود پیشنهادهایی که داشتم، ترجیح دادم امسال نیز برای حفاری در لیگ برتر کشور بازی کنم.

 

آبادان نیوز:ملی‌پوش خوزستانی فوتسال ایران گفت: باوجود پیشنهادهایی که داشتم، ترجیح دادم امسال نیز برای حفاری در لیگ برتر کشور بازی کنم.

فرهاد توکلی به گزارش آبادان نیوز،ابتدا درخصوص حضور در تیم نفت عراق، اظهار کرد: برای چهارمین سال است که همراه با این تیم در لیگ عراق شرکت می‌کنم. در سه دوره گذشته نیز همراه با تیم نفت عراق به قهرمانی رسیده‌ام و امسال نیز همراه با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنم.

وی بیان کرد: این تیم امسال شرایط خوبی دارد و ما از گروه‌مان صعود کرده‌ایم و هفته دیگر نیز قهرمان لیگ عراق مشخص خواهد شد. بازیکنان خوبی در تیم داریم و بیشتر آن‌ها ملی‌پوش هستند و امیدوارم امسال هم قهرمانی را تکرار کنیم.

این فوتسالیست خوزستانی گفت: امسال نفت عراق به‌عنوان نماینده این کشور در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد و با تیم‌هایی از اندونزی، قطر و تاجیکستان هم‌گروه شده‌ایم. گروه نسبتا خوبی داریم و باید دید شرایط مسابقات به چه صورت پیش می‌رود. امیدوارم مانند سال گذشته، نماینده شایسته‌ای باشیم و نتایج خوبی را برای کشور عراق به‌دست آوریم.

وی در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی‌حفاری در لیگ برتر کشور نیز عنوان کرد: تقریبا صحبت‌هایم را با این باشگاه کرده‌ام و شرایط برای بازگشتم به این تیم مساعد است. باتوجه به این‌که در حال حاضر با باشگاه نفت عراق قرارداد دارم و باید در خدمت این تیم باشم، نتوانستم قراردادم را با ملی‌حفاری ثبت کنم و ان‌شاءالله زمانی که به اهواز برگشتم و اگر اتفاق خاصی نیافتد، فصل آینده هم در خدمت باشگاه ملی‌حفاری خواهم بود.

توکلی در پاسخ به این سوال که آیا از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هم پیشنهادهایی داشتید؟ گفت: بله، پیشنهادهایی بود ولی ترجیح دادم امسال هم برای ملی‌حفاری و اهواز بازی کنم.

وی افزود: پیش از این‌که با نفت عراق هم قرارداد امضا کنم، از برخی تیم‌های آسیایی برای بازی در جام باشگاه‌های آسیا پیشنهاد داشتم ولی باتوجه به شناختی که از این تیم عراقی در دو، سه سال اخیر به دست آورده‌ام، ترجیح دادم امسال هم در خدمت این تیم باشم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،فرهاد توکلی،ملی‌پوش خوزستانی فوتسال ایران

منبع:ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: