پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > معرفی برترین شطرنج‌بازان "جام رمضان" خوزستان


کد خبر: ٦٠٢١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/20-١٣:٠٧

رقابت‌های شطرنج سریع ریتد جام رمضان خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

 

آبادان نیوز:رقابت‌های شطرنج سریع ریتد جام رمضان خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

عبدالامیر خطیب‌زاده، رییس هیات شطرنج استان به گزارش آبادان نیوز،اظهار کرد: ‌این رقابت‌ها با عنوان جام رمضان و به مناسبت گرامی‌داشت میلاد با سعادت امام حسن‌(ع) از 18 خردادماه به مدت دو روز در خانه شطرنج اهواز برگزار شد.

وی با بیان اینکه 67 شطرنج‌باز از خوزستان و همچنین دیگر استان‌های همجوار در 9 دور به روش سوئیسی با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت:‌ در پایان مهدی مومن‌زاده و مهد حسینی‌پور هر دو از اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و سعید بنی‌رشید از آبادان سوم شد.

رییس هیات شطرنج خوزستان عنوان کرد: ‌علی نیک‌پور از آبادان، ‌سید میلاد موسوی از رشت، سینا متقی و فریبرز شیروانی هر دو از اهواز، جهانگیر دیناروند از شوش و شهرام گوهرچین و احمدرضا هرمزی هر دو از اهواز به‌ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در مراسم اختتامیه نیز از فریبرز احمدی به عنوان بهترین پیشکسوت شرکت‌کننده، امیر بساق‌زاده به عنوان بهترین بازیکن زیر 14 سال، غزل گوهرچین به عنوان بهترین بانوی شرکت‌کننده و تعدادی از نوجوانان شرکت‌کننده با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

خطیب‌زاده در پایان سطح مسابقات را از نظر فنی بسیار خوب ارزیابی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،رقابت‌های شطرنج سریع ریتد جام رمضان خوزستان،عبدالامیر خطیب‌زاده،رییس هیات شطرنج خوزستان

منبع:ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: