پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تمامی تعهداتمان برای برگزاری جام جهانی کشتی را عملی کرده ایم


کد خبر: ٥٨١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/12/23-١١:٢٨

فدراسیون کشتی به تمامی تعهدات مربوط به برگزاری مسابقات جام جهانی عمل کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیرکل توسعه اجتماعی و ورزش منطقه آزاد اروند گفت: این سازمان به عنوان طرف دوم توافقنامه میان خود و فدراسیون کشتی به تمامی تعهدات مربوط به برگزاری مسابقات جام جهانی عمل کرده است.

به گزارش آبادان نیوز ،پیمان ادیبی  با اشاره به انتشار خبری مبنی بر گرفتن میزبانی آبادان از این مسابقات تحت عنوان بدقولی استان خوزستان در انجام تعهدات میزبانی از زبان نائب رئیس فدراسیون کشتی افزود: نمی دانیم منظور وی از بد قولی مسئولان «استان خوزستان» چه کسی و یا چه ارگانی است و چه قولی به آنان داده اند، لازم است تا در این رابطه به طور شفاف تری سخن گفته شود.

وی اظهار کرد: منطقه آزاد اروند به عنوان میزبان و طرف دوم قرارداد با فدراسیون برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی، تمامی امکانات مورد اشاره در توافقنامه فی مابین را به انجام رسانده و هیچ مشکل و نگرانی از بابت انجام تعهدات وجود ندارد.

مدیرکل توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند از پیش بینی و رزو محل اسکان به تعداد ۲۰۰ نفر، ترانسفر داخلی از هتل تا محل برگزاری، طراحی و برنامه ریزی، تامین و ساماندهی شرایط خدمات داخل سالن، پاکیزگی و نظافت عمومی و سرویس های بهداشتی، استحمام، سونا و محل گرم کردن کشتی گیران، محل پذیرایی از پیشکسوتان، طراحی و بهبود وسایل سرمایشی ، تعیین محل استقرار دبیرخانه، تامین اینترنت مورد نیاز برای خبرنگاران، پیش بینی و آماده سازی محل برگزاری کلینیک مربیان و داوران و محل وزن کشی، انجام هماهنگی های لازم با نیروهای انتظامی و امنیتی، برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای استقرار تیم پزشکی و آمبولانس، ارائه لیست میهمانان برای صدور دعوت نامه به عنوان تعهدات سازمان منطقه آزاد اروند برای میزبانی نام برد و تصریح کرد: تمامی تعهدات اشاره شده به طور صد درصدی عملیاتی است.

ادیبی گفت: برخی از این تعهدات در زمان حضور ورزشکاران و آغاز مسابقات شکل اجرایی به خود می گیرد و برخی دیگر از کارها همچون انعقاد قرارداد با هتل برای اسکان، خودرو برای ترانسفر، پیش بینی محل های فوق الذکر، انجام هماهنگی و پیش بینی استقرار سه دستگاه آمبولانس در محل برگزاری مسابقات، آماده باش بیمارستانهای شهید بهشتی و نفت برای پذیرش بدون قید و شرط مصدومان احتمالی و درمان رایگان آنان، برگزاری جلسات هماهنگی میان دستگاههای مختلف به ویژه نیروهای انتظامی و امنیتی و سایر موارد انجام شده است.

وی افزود: ما با جدیت بر سر تعهداتمان بوده و هستیم و اگر به نظر مسئولان فدراسیون چیزی می رسد به صورت مکتوب و به شکل موردی به ما اعلام کند که این تعهد ر ا به انجام نرسانده اید تا پیگیری کنیم.

مدیرکل توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: تعهدات ما مشخص و مربوط به زمان برگزاری مسابقه است که از هم اکنون تمام هماهنگی ها، قراردادها و سایر مورد به انجام رسیده و تنها منتظر حضور ورزشکاران و آغاز مسابقات هستیم. 

ادیبی تصریح کرد: انجام چنین شانتاژی آنهم در چند روز باقی مانده به شروع بازیها چندان درست نیست و نباید انجام شود، آبادان آمادگی صد در صدی برای میزبانی از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی را دارد.

آبادان نیوز،خبر ابادان ،اخبار آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: