پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تیم نفت به سالهای گذشته خود بازگشته است


کد خبر: ٥٦٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/03-١٣:٠١

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که تیم نفت به شخصیت سالهای پیش خود بازگشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران افزود: بازی سختی را در مقابل تیم استقلال در پیش داریم چرا که این تیم را باید در هر بازی جداگانه سنجید، بازی هفته گذشته استقلال ملاک مناسبی برای سنجیدن این تیم نیست، استقلال همیشه استقلال است و ما از این تیم شناخت کافی داریم.

وی اظهار کرد: در هفته جاری بر مبنای نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و امیدواریم با ارائه یک فوتبال تماشاگرپسند به نتیجه دلخواه برسیم. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: کسب دو امتیاز در هر بازی با استاندارد جهانی برابری می کند اما روند ما با همین سبک پیش نخواهد رفت زیرا که سایر رقبا نیز قدرتمند هستند اما صنعت نفت شخصیت گذشته خود را بازیافته و این مایه خرسندی ما است.

کریمی با بیان اینکه پس از بازی مقابل تراکتور سازی جمعی از تماشاگران از بازی خوب ما قدردانی کردند، گفت: آبادانی ها اعم از کوچک و بزرگ فوتبال را به خوبی می فهمند و لذا انتظار بازی نازیبا را ندارند و نمی توان چنین چیزی را نیز از آنان انتظار داشت.

وی افزود: سعی داریم تا در کنار ارائه یک فوتبال زیبا که در شان فوتبال آبادان نیز باشد، نتیجه بازی را به نفع خودمان خاتمه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه در خصوص مرخصی بازیکن برزیلی تیمش اظهار کرد: مرخصی این بازیکن پیش از ورود من به آبادان رخ داده بود، قرار بر تعویض گذرنامه او بوده که این مسئله سبب تاخیر در بازگشت وی بوده است، اما تمرینات این بازیکن در برزیل ادامه داشته و گزارش تمرینات او توسط مربی بدنساز به ما ارائه شده است.

کریمی تصریح کرد: برای این بازیکن درخواست جریمه کرده ام زیرا که غیبت وی ممکن بود به تیم صدمه بزند.

وی گفت: راه بسیاری برای رسیدن به هماهنگی کامل تیمی وجود دارد و چند بازیکن جدید ما با توجه به اینکه پیشتر با من کار کرده بودند، از این رو بهتر و سریعتر توانستند با تیم هماهنگ شوند و از این بابت قدری پیش افتادیم، اما تا ایده آل راه بسیاری در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: خوزستانی ها انسانهای احساسی هستند، کدورت جزئی پیش آمده رفع شد.

کریمی در خصوص حسن هوری نیز اظهار کرد: وی جزء ۵ دروازه بان اول لیگ برتر است که زحمات زیادی را برای تیم کشیده است، انتظار می رود هواداران در بازی فردا با حفظ وحدت تنها به تشویق تیم خود بپردازند و ما را در ادامه این راه سخت همراهی و کمک کنند.

اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبرهای ابادان

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: