پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > دست نشان برکنار شد


کد خبر: ٥٦١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/16-٠٨:٥٤

خبرها از آبادان حکایت از آن دارد که صبح امروز قرارداد نادر دست نشان سرمربی نفت این از سوی باشگاه فسخ شده است.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز، از چند روز قبل بود که شایعاتی در خصوص برکناری نادر دست نشان از هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و انتخاب فیروز کریمی به عنوان جاشین وی در آبادان دهان به دهان چرخید.

این در حالی است که نادر دست نشان تمرینات نیم فصل دوم خود را به همراه بازیکنانش آغاز کرده بود و حتی لیست های بازیکنان مازاد و مورد نیاز خود برای نیم فصل دوم نیز در اختیار باشگاه قرار داده بود. از سوی دیگر مدیر رسانه ای باشگاه صنعت نفت آبادان نیز تا شب قبل خبر برکناری دست نشان را تکذیب کرد ولی صبح امروز در آبادان ورق برگشت.

گفته می شود صبح امروز هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تشکیل جلسه داد و با برکناری دست نشان که خواسته برخی اعضا بود، موافقت کردند. از سوی دیگر فیروز کریمی به عنوان جدی ترین گزینه جاشینی دست نشان مطرح شده و قرار است وی به زودی برای تفاهم نهایی با مسئولان این باشگاه وارد آبادان شود ولی به نظر می رسد توافق نهایی با وی برای هدایت نفت آبادان در نیم فصل دوم صورت گرفته است.

دست نشان که با هدایت خود موفق شده بود نفت آبادان را به لیگ برتر برساند در اولین فصل حضور خود نتایج نسبتا مناسبی گرفته بود ولی اشکال کار صنعت نفت آبادان این بود که آنها توان مالی جذب بازیکن مورد نظر کادر فنی را نداشتند و در میانه های فصل نیز برخی بازیکنان شاخص نفت مصدوم شدند. از سوی دیگر بازیکنان خارجی نفت نیز نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و این از عوامل اصلی ناکامی نفت آبادان به شمار می رود و کاری از دست سرمربی تیم برنمی آمد.

آبادان نیوز،اخبار آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: