پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > سرمربی تیم استقلال خوزستان: تعطیلات به همه تیم‌ها ضربه زد


کد خبر: ٥٣٢٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/24-٠٩:٤٠

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان : تعطیلات به همه تیم‌ها ضربه زد،

 

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه تعطیلات به همه تیم‌ها ضربه زد، گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی وقتی مسابقه ای نداشتیم حفظ شرایط آرمانی سخت بود.

به گزارش آبادان نیوز، سید سیروس پورموسوی عصر جمعه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم ماشین ‌سازی تبریز و استقلال خوزستان در تبریز اظهار داشت: فردا بازی سختی برابر ماشین سازی داریم ولی به بازیکنانم نیز گفته ام که باید از سه بازی آینده بیشترین امتیازات را کسب کنیم.

وی سپس با اشاره به اینکه اگر مشکلات‌ تیمش در سه بازی آینده حل نشود استعفا می‌ کند، ادامه داد: بعداز قهرمانی استقلال خوزستان خیلی‌ها قول دادند ولی به قول‌هایشان عمل نکردند، دور ما را خالی کردند و ما اکنون مشکلات زیادی داریم.

پورموسوی سپس با تاکید بر اینکه افرادی که با جام عکس یادگاری گرفتند الان نیستند و ما را با مشکلات تنها گذاشته اند، ادامه داد: مسئولان باید از لحاظ مادی و معنوی به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان سپس در خصوص بازی با ماشین سازی نیز گفت: ماشین سازی تیم خوب و ریشه داری است ولی ما سعی می کنیم فردا دست پر تبریز را ترک کنیم، فردا البته عزت الله پورقاز را به دلیل محرومیت، زهیوی را به جهت مصدومیت در اختیار نداریم. گودرز داوودی و فرشاد جانفزا هم چند ماهی است که در اختیار نداریم.

وی سپس در خصوص جام باشگاه های آسیا و حضور استقلال خوزستان در این جام گفت: مشکلات مالی زیادی داریم و فکر نمی‌ کنم در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: با اینکه پارسا قهرمان شدیم ولی امسال مدعی قهرمانی نیستیم چراکه مشکلات تیممان زیاد است و شرایط هم به قدری سخت بود که از جام حذفی نیز حذف شدیم.

دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برترامروز  از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

هم اکنون استقلال خوزستان با هفت امتیاز در رده یازدهم و ماشین سازی تبریز نیز با شش امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ، تیم فوتبال استقلال خوزستان،تیم استقلال خوزستان ،آبادان نیوز،خوزستان ، 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: