پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > مسابقات بین المللی بوکس با قهرمانی تیم آبادان به پایان رسید


کد خبر: ٥٢٧٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/05-٠٩:٤٩

با اتمام فینال شانزدهمین دوره مسابقات بین المللی بوکس گرامیداشت شکست حصر آبادان، تیم آبادان به عنوان قهرمان بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد.

 

 

 

 

 

 با اتمام فینال شانزدهمین دوره مسابقات بین المللی بوکس گرامیداشت شکست حصر آبادان، تیم آبادان به عنوان قهرمان بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد. 

به گزارش آبادان نیوز ، شامگاه یکشنبه فینال مسابقات در ۱۰ وزن برگزار شد که در نهایت تیم آبادان با ۲۸ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های سوریه و تهران هر کدام با ۱۹ امتیاز (برتری سوریه با کسب دو طلا) به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند. 

در فینال این دوره از مسابقات در وزن ۹۱ کیلوگرم «حسین المصری» از سوریه، در وزن ۹۲ کلیوگرم «هومن طغایی» از مازندران، در وزن ۹۳ کیلوگرم داود خدری از آبادان، در وزن ۹۴ کیلوگرم «عبدل راجی اف» از داغستان، در وزن ۹۵ کیلوگرم «حسین خضری بهری» از آبادان، در وزن ۹۶ کیلوگرم «احمد غصون» از سوریه، در وزن ۹۷ کیلوگرم «سیاوش امیدی» از خوزستان، در وزن ۹۸ کیلوگرم «علاءالدین غصون» از سوریه، در وزن ۹۹ کیلوگرم «علی دهقانی» از تهران و  در وزن ۱۰۰ کیلوگرم «ایرج عزیزپور» از توابع تهران بر حریفان خود غلبه کردند. 
به گزارش آبادان نیوز ، در شانزدهمین دوره از مسابقات بین المللی بوکس گرامیداشت شکست حصر آبادان ۱۱۰ بوکسور از ۶ تیم خارجی شامل قزاقستان، داغستان، سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان و ۸ تیم داخلی متشکل از تهران، توابع تهران، مرکزی، ار دبیل، مازندران، فارس، خوزستان و آبادان حضور داشتند. 

 

 

 

 

بوکس ،اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز ،شکست حصر آبادان ،آبادان ، 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: