پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > غیبت عمران‌زاده رفتار شایسته‌ای نیست


کد خبر: ٤٥٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/04/05-١١:٣٨

سرمربی تیم فوتبال صنعت‎نفت آبادان : حنیف عمران‌زاده بدون اطلاع در تمرینات غیبت کرده است و غیبت در شروع کار برای بازیکنی مثل او شایسته نیست.

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: نادر دست‌نشان در  مورد اردوی تیمش در سوادکوه مازندران گفت: پنج شنبه 3 تیر  به سوادکوه آمدیم و چهارشنبه  اولین جلسه تمرینی‌مان را برگزار کردیم. عصر چهارشنبه هم جلسه دوم تمرینی ما برگزار شد و در یک شرایط آب و هوایی خوب و مساعد تمرینات با نشاطی را پشت سر می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که تعویق یکی، دو روزه سفرشان به مازندران باعث کاهش مدت زمان اردوی‌شان نشده است، خاطرنشان کرد: خیر، ما تنها دو روز سفرمان را به تعویق انداختیم، اما زمان اردو همان ۱۰ روز است.

سرمربی نفت آبادان در رابطه با اینکه آیا حنیف عمران‌زاده در تمرین نفت این تیم حاضر شد، تصریح کرد: متاسفانه او فعلاً در تمرینات حاضر نشده و در این ارتباط به باشگاه اطلاعی نداده است. غیبت در شروع کار برای بازیکنی مثل عمران‌زاده شایسته نیست.

دست‌نشان در رابطه با اینکه آیا پیش از این خبر غیبت این بازیکن به او اعلام شده بود، گفت: متأسفانه عمران‌زاده هیچ اطلاعی به ما نداده است،  مدیر برنامه‌های این بازیکن چند بار به ما اعلام کرده که او فردا به تمریان می‌آید اما این اتفاق نیفتاده است. دیگر این مسئله مربوط به باشگاه و عمران‌زاده می‌شود و این بازیکن باید بر اساس قانون در تمرینات حاضر شود. از بازیکن بزرگ است انتظار رفتار بزرگ و شایسته می‌رود، مگر اینکه او بازیکن بزرگی نباشد و قانون و روح جوانمردی را بلد نباشد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود میلاد شعبانلو بازیکن اسبق استقلال مدنظر این تیم قرار دارد، اظهار داشت: شعبانلو را نمی‌شناسم و فقط شنیده‌ام او جوان خوبی است و در تیم خوبی مثل استقلال به میدان می‌رود.

سرمربی نفت آبادان در رابطه با اینکه با این حساب این بازیکن مدنظرش نیست، گفت: شاید این بازیکن مدنظر ما قرار بگیرد، او را به ما معرفی کردند و شناخت زیادی از توانایی‌اش نداریم، باید عملکرد او را ببنیم تا نظرمان را بیان کنیم.

دست‌نشان در مورد اینکه آیا بحث حضور وحید طالب‌لو و امین منوچهری در نفت آبادان منتفی است، عنوان کرد: حضور این بازیکنان منتفی نشده، اما مدیربرنامه‌های این نفرات همان مدیربرنامه‌های حنیف عمران‌زاده است. او تا اینجا در بحث عمران‌زاده تجدید آورده و وقتی بازیکن اول این مدیربرنامه چنین رفتاری می‌کند، طبیعتاً باعث می‌شود باشگاه ارتباطش را با این فرد قطع کند.

وی در مورد زمان حضور بازیکنان خارجی تیمش در اردو، تصریح کرد: منتظر حضور این نفرات در تیم هستیم و فکر می‌کنم طی دو، سه روز آینده این بازیکنان به اردو بیایند.

سرمربی نفت در پایان در مورد اینکه آیا در اردوی جاری بازی دوستانه‌ هم برگزار می‌کنند، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول انجام تمرینات بدنی هستیم، پس از چهار روز به رامسر می‌رویم و در آنجا تلفیقی از کار بدنی و تمرینات با توپ را داریم، سعی می‌کنیم بازی‌های دوستانه بسیار سبکی را هم برگزار کنیم.

 

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: