پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > صنعت‎نفت؛ نقل‎وانتقالات و نگرانی هواداران


کد خبر: ٤٤٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/03/24-١١:٢٣

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اعتقاد دارد که این تیم از برنامه زمان‌بندی شده برای حضور در لیگ برتر عقب افتاده است.

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:بیست‌وهفت روز از صعود تیم محبوب آبادانی‌ها به لیگ شانزدهم می‌گذرد و هواداران صنعت‌نفت لحظه به لحظه پیگیر اخبار نقل‌وانتقالات این تیم هستند. اخباری که طی روزهای گذشته زیاد نبوده و نادر دست‌نشان نیز به این نکته اذعان داشته که تیم نفت از برنامه‌هایش کمی عقب افتاده است.

روش جذب بازیکن در تیم صنعت‎نفت آبادان برای فصل جدید بدین‎ترتیب بوده که پس از تأیید یک بازیکن توسط کادر فنی، عملکرد آن بازیکن توسط کمیته فنی باشگاه نفت بررسی و سپس قرارداد منعقد می‎شود. تا پایان روز گذشته تعداد 7 بازیکن از فصل گذشته با تیم نفت تمدید قرارداد کرده و یک بازیکن جوان نیز از استقلال اهواز جذب شده بود.

این اما آن چیزی نبوده که هواداران صنعت‌نفت و حتی کادر فنی این تیم را راضی کند، چرا که این تیم برای حضوری آبرومندانه در لیگ برتر نیازمند جذب نزدیک به 10 بازیکن جدید و هماهنگ کردن این بازیکنان با نفرات باقی مانده از فصل گذشته است، کاری که در کنار سختی آن، نیازمند زمان زیادی است که صنعت‌نفت باتوجه به تاریخ آغاز لیگ برتر در اوایل مردادماه، چنین زمانی را در اختیار نخواهد داشت.

دست‌نشان روز گذشته اعلام کرد که 7 بازیکن ایرانی از لیگ برتر و دسته اول و 5 بازیکن خارجی از کره جنوبی، اسپانیا، پرتغال و کشوهای قاره آفریقا را مدنظر دارد و اسامی این نفرات برای بررسی و جذب در اختیار کمیته فنی باشگاه نفت قرار گرفته است.

به‌عبارتی تیم صنعت‌نفت آبادان در فاصله کمتر از 40 روز مانده به آغاز شانزدهمین دوره لیگ برتر درصدد است تا بازیکنان خارجی از سه قاره مختلف و بازیکنان ایرانی از چند تیم داخلی را به خدمت بگیرد و این نفرات را در قالب یک تیم هماهنگ روانه مسابقات کند. این در حالیست که نادر دست‌نشان گفته رقم پیشنهادی بازیکنان در مقابل توانی که باشگاه صنعت‌نفت می‌خواهد برای این کار بگذارد، خیلی بالا است و بازیکنان، پیشنهادهای نجومی و بالایی می‌دهند.

این‌ها بخش مهمی از مشکلاتی است که برای آماده کردن تیم صنعت‌نفت مقابل کادر فنی و مدیریت این تیم قرار دارد، مشکلاتی که عبور از آن‌ها می‌تواند هواداران پرشور آبادانی را به ساخته شدن یک تیم قدرتمند برای لیگ شانزدهم امیدوار سازد.

 

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: