پست الکترونیک سه شنبه ٢٩ اسفند ١٤٠٢
اخبار > اولویتم برای بستن تیم، بازیکنان خوزستانی است


کد خبر: ٤٤٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/03/16-٠٩:٥٤

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان می‌گوید علاقه دارد در این تیم بومی گرایی کند و از جوانان آبادانی و خوزستانی برای بستن تیم بهره ببرد.

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:نادر دست نشان ، با اشاره به تمایل خود و باشگاه به بومی گرایی، اظهار کرد: از 18 خردادماه که مرحله تست گیری دو روزه تیم در آبادان آغاز می‌شود از علاقه مندان و جوانان خوزستانی که فکر می‌کنند با شرکت در تست گیری می‌توانند توانایی خودشان را نشان دهند و نظر کادر فنی را برای حضور در نفت آبادان جلب کنند، می‌خواهم که در این تست گیری شرکت کنند.

به گزارش آبادان نیوز:به نقل از ایسنا،وی بیان کرد: همچنین آبادانی‌ها و خوزستانی‌های شاغل در تیم‌های لیگ یک و لیگ برتری کشور نیز که دوست دارند به نفت آبادان و تیم استان‌شان بپیوندند و به آن کمک کنند، کافی است اشاره‌ای به ما داشته باشند تا بتوانیم با آن‌ها مذاکراتی داشته باشیم و اگر به توافق برسیم با آن‌ها برای حضور در تیم قرارداد ببندیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به هرحال همان طور که قبلا هم گفته‌ام اولویت من برای بستن تیم، با بازیکنان آبادانی و خوزستانی است و فکر می‌کنم این استان از پتانسل‌های خوبی برخوردار است که می‌توانند به نفت آبادان و دیگر نمایندگان خوزستان در لیگ برتر کمک کنند. می خواهیم تیمی را راهی لیگ برتر کنیم که بتواند از آبروی استان دفاع کند و نماینده خوبی برای آبادان و خوزستان در لیگ برتر باشد.

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوز آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: