پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تلاش نفت آبادان برای تک‌رقمی ‌شدن


کد خبر: ٤٣٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/03/11-١٠:٠٣

سرپرست تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت: نمی‌خواهیم برای ماندن در لیگ برتر تیم ببندیم، بلکه برای تک رقمی‌شدن تلاش می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:غلام‌حسین امین‌فر  درخصوص انتخاب سرمربی این تیم گفت: طی دو سه روز آینده سرمربی قطعی خواهد شد ولی گزینه اصلی آقای دست‌نشان است اما یکسری صحبت‌ها باید شود تا همه چیز قطعی شود.

به گزارش آبادان نیوز:سرپرست تیم فوتبال نفت ‌آبادان افزود: از بازیکنان سال گذشته نیز تعدادی که برای فصل پیش‌رو نیاز هستند، مدنظر داریم و آن تعدادی را هم که نمی‌خواهیم، در لیست خروجی قرار می‌گیرند. در لیگ یک، لیست بازیکنان بزرگسال‌مان 22 نفر بود، در حالی که برای لیگ برتر این لیست، 18 نفره است و خود به خود چند نفر خط می‌خورند. ضمن این‌که باید با جذب بازیکنان قوی‌تر نیز ضعف‌های‌مان را پوشش دهیم و طبیعتا باید یکسری از بازیکنان که از نظر فنی مدنظر نیستند، در لیست مازاد قرار گیرند تا بتوانیم نفراتی را جایگزین کنیم. ما هم بیکار نیستیم و با بازیکنان مدنظر صحبت می‌کنیم، هرچند که نظر سرمربی تیم مهم است.

وی در پیش‌بینی‌اش از عملکرد نفت ‌آبادان در لیگ برتر، گفت: تمام تلاش مجموعه باشگاه و هیات مدیره که در تهران و آبادان مستقر هستند، این است که بتوانیم رتبه خوبی در جدول به دست آوریم. نمی‌خواهیم برای ماندن، تیم ببندیم؛ بلکه برای تک رقمی‌شدن تیم تلاش می‌کنیم و هدف ما در سال اول رسیدن به این مهم است.

امین‌فر بیان کرد: با توجه به پتانسیل و تماشاگری که در آبادان داریم، می‌توانیم مانند استقلال خوزستان در برنامه سه ساله‌مان، مدعی قهرمانی در لیگ برتر هم باشیم.

وی در خصوص بودجه این تیم نیز گفت: اساس‌نامه‌ وزارت نفت به این صورت است که نمی‌تواند برای لیگ حرفه‌ای هزینه کند، البته ما شرایط نفت‌ تهران را نداریم و وضعیت شهر به صورتی است که مردم آبادان با فوتبال زندگی می‌کنند و فوتبال روی زندگی‌شان تاثیرگذار است و این را تمام مدیریت وزارت نفت هم می‌داند و با توجه به قولی که داده‌اند، در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت. آن‌ها گفته‌اند که ما هیچ دغدغه مالی نخواهیم داشت و ان‌شاءالله از طرق قانونی بودجه لازم تامین می‌شود.

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: