پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > مُچ‌گیری از سازمان لیگ در ساخت جام قهرمانی/ حیله سرمربی در اهواز!


در برنامه نود ویسی سرمربی استقلال خوزستان «حیله‌های» ناگفته‌اش برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر را بازگو کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: در شبی که مجری برنامه نود مچ مسئولان سازمان لیگ را در ساخت جام‌های قهرمانی گرفت، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان «حیله‌های» ناگفته‌اش برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر را بازگو کرد. 

به گزارش آبادان نیوز:برنامه این هفته نود به بررسی هفته پایانی لیگ پانزدهم لیگ برتر و شاهکار استقلال خوزستان و ویسی با قهرمانی در لیگ، جشن و شادی در اهواز، پایان تراژیک پرسپولیس در تهران و سقوط ملوان در مشهد پرداخت.

 

نظرسنجی این برنامه به انتخاب بهترین بازیکن فصل اختصاص داشت که شامل امید ابراهیمی، جلال حسینی، فرناندو دخسوس، مهدی رجب زاده، مهدی رحمتی، سروش رفیعی، داریوش شجاعیان، مهدی طارمی و محسن مسلمان بود. ابتدا گزارشی از مسابقات هفته پایانی روی آنتن رفت و غم‌ها و شادی‌های تیم‌ها از سقوط به لیگ دسته اول و باقی ماندن در لیگ برتر پخش شد.

 

اختلاف کمک داور و داور در اعلام پنالتی پرسپولیس

 

مسعود مرادی کارشناس داوری تاکید کرد که داور بازی پرسپولیس با راه آهن به اشتباه برای سرخپوشان اعلام پنالتی کرده است. عادل حتی صحبتهای رد و بدل شده بین کمک داور و داور اصلی بر سر پنالتی را لب خوانی کرده بود که نشان می داد دو طرف روی رای پنالتی اتفاق نظر نداشتند.      

 

اشک‌های ویسی و دلسوزی عادل

 

عبدالله ویسی که میهمان حضوری برنامه نود بود درباره مسائل مختلفی صحبت و اعلام کرد در این چند روز روز بالای هفت، هشت هزار تماس تلفنی و پیامک داشتم که نتوانستم جواب بدهم. در ادامه تصاویر اشکهای ویسی در سال ۱۳۷۸ به خاطر خط خوردن از تیم ملی پخش شد و سرمربی استقلال خوزستان حتی با دیدن این تصاویر اشک ریخت! ویسی گفت که اشک بعدی او قهرمانی در آسیا خواهد بود.

 

همچنین عادل فردوسی پور خطاب به ویسی گفت: آن موقع سال اول نود بود که سر معادله استقلال و پرسپولیس تو را خط زدند و من دلم برایت سوخت. ویسی صحبتهایش را درباره تیم از سر گرفت و گفت: بعد از اشکهایم در آن سال قسم خوردم حق هیچ بازیکن را نخورم.

 

 

اعتراف شیرین و شیطنت کنار اسکوچیچ

 

وی افزود: چون شما را دوست دارم می خواهم یک اعتراف شیرین کنم. من بازیکنان فولاد نوین را زیرنظر داشتم. سال گذشته بازی های فولاد نوین را از نزدیک تماشا می کردم و گاهی اسکوچیچ سرمربی فولاد هم کنار من بود. هر بازیکنی را که می خواستم، از اسکوچیچ می پرسیدم که آیا آن بازیکن را قبول دارد یا خیر. به عنوان مثال می گفتم مهدی زبیدی چطور است و اسکوچیچ می گفت نه، این بازیکن به درد لیگ برتر نمی خورد. من اسم این بازیکنان را یادداشت می کردم و خیالم راحت بود که فولاد آنها را نمی خواهد. یک حیله و شیطنت اینطوری هم به کار بردیم!

 

پخش صحنه‌های قهرمانی لستر در رختکن!

 

یکی از نکات جالب توجه پیش از بازی استقلال خوزستان با ذوب آهن، حال و هوای رختکن آبی های اهواز بود. عبدالله ویسی با نوشتن عددهایی روی تخته، از بازیکنانش خواست تا ۹۰ دقیقه باقیمانده را برای رسیدن به قهرمانی قدر بدانند. وی تاکید کرد که آنالیزی از ذوب آهن ندارد و به جای آن تصاویری از اعجاب لسترسیتی در لیگ انگلیس و قهرمانی این تیم را همراه با آهنگ خاصی پخش کرد تا بازیکنانش را قبل از دیدار حساس با ذوب آهن «شیر» کند.

 

جام‌های متفاوت برای قهرمان لیگ!

 

عادل فردوسی پور در میانه صحبت با ویسی، تصویر سه جام سازمان لیگ برای قهرمان لیگ برتر که در سه ورزشگاه غدیر اهواز، آزادی تهران و یادگار امام قم را کنار هم قرار داد و اعلام کرد که چرا باید جام قهرمانی لیگ برتر با هم متفاوت باشد.

 

آنالیزهای نود زیر سئوال رفت!

 

پیش از پخش آیتم آنالیز تیم استقلال خوزستان، عبدالله ویسی خطاب به مجری برنامه نود گفت که به خاطر این آنالیزها از او گلایه دارد. ویسی گفت که چرا با وجود اینکه تیمش ۲۷ هفته بالای جدول بوده ولی فقط دو بار آنالیز شده است. سرمربی استقلال خوزستان همچنین به فردوسی پور گفت که تیم ما را جوری آنالیز کردید که همه چیز را به هم ریختید!

 

حضور سه استقلالی در نود

 

طیبی، زهیوی و موسی کولی بالی سه بازیکن استقلال خوزستان هم ازدیگر میهمانان حضوری برنامه نود بودند که هر کدام دوران فوتبالی خود را بازگو کردند. طیبی درباره اینکه چرا دیر به فوتبال معرفی شد، گفت: من در آشپزخانه مهمانسرا کار می کردم ولی زیاد به کار دل نمی دادم و در ساعتهای بین کار، با استقلال امیدیه تمرین می کردم. زهیوی هم تاکید کرد که در دوران فوتبالی به وی ظلم زیادی شده است. 

 

اعلام قطعی تاریخ فینال جام حذفی

 

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه فینال جام حذفی قطعا در خرمشهر برگزار خواهد شد، گفت: فینال همان روز نهم خرداد برگزار می‌شود چون امکانپذیر نیست که بازی را به روز دهم منتقل کنیم. این بازی حدود ساعت ۲۰:۴۰ برگزار می شود.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تفاوت در سه جام قهرمانی امسال، گفت: نکته بینی شما که جای خود دارد ولی باید بگویم جام هایی که برای استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران در نظر گرفته شده بود، نشات گرفته از هنر ناب ایرانی است. هر سه جام توسط روابط عمومی تهیه شده است و قیمتهایش بالا بوده است!

 

* طارمی بهترین بازیکن لیگ شد

 

در پایان برنامه مهدی طارمی با ۴۸ درصد توانست عنوان بهترین بازیکن لیگ را از آن خود کند و مهدی رحمتی بعد از طارمی در رده دوم قرار گرفت.

منبع/مهر

 

 

 

اخبار آبادان،خبر خوزستان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: