پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تداوم درخشش فولاد در آسیا


کد خبر: ١٩٥٢٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/29-١٢:٠٤

نخستین پیروزی تیم فولادایران در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا، به ثبت رسید.

 

به گزارش آبادان خبر، در آغاز دور دوم از رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا، تیم‌های فولاد و الوحدات اردن از گروه چهارم شنبه شب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف هم رفتند.
 
تیم فولادایران با ترکیب محسن فروزان، مهران موسوی، مهران درخشان‌مهر (۷۸ وحید حیدریه)، مجتبی نجاریان، عارف آقاسی، محمد میری، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی (۷۲ احمد عبدالله زاده)، فرشاد احمدزاده (۶۶ حسین ابراهیمی)، محمد رضا عباسی (۶۶ صابر حردانی) و لوسیانو پریرا (۷۲ ساسان انصاری) دراین بازی حضور پیدا کرد.
 
احمد عبدالستار، فراس شیلبای، یزن العرب ، ابراهیم جوبری (۴۶ صالح راطب)، خالد عاصم (۶۱ عناس حامد)، طارق خطیب، عبدو نادیا (۶۱- صانی سعد)، احمد طاهر ، احمد زریک، فوادی عواد، احمد صالح (۶۱ رجائل عاید) نفرات تشکیل دهنده ترکیب تیم الوحدات اردن بودند.
در نیمه اول، تیم الوحدات اردن با ارائه یک بازی فیزیکی و تجمع در نیمه زمین خودی سعی در بستن راه‌های نفوذ سرخ‌پوشان داشت و فقط در بعضی لحظات روی ضدحملات به سمت دروازه فولاد حرکت می‌کرد. شاگردان جواد نکونام که در نیمه نخست بر توپ و میدان تسلط داشتند، چند فرصت گلزنی خلق کردند و در آخرین لحظات به گل رسیدند. در دقیقه ۱۳ آیاندا پاتوسی یک فرصت گلزنی را از دست داد و در دقیقه ۲۶ احمد عبدالستار دروازه‌بان الوحدات با دو واکنش سریع مقابل ضرببات لوسیانو پریرا و فرشاد احمدزاده مقاومت کرد و مانع از گلزنی فولادمردان شد.
در دقیقه ۴۳ ارسال بلند آبشک در محوطه جریمه الوحدات به موسوی رسید، پاس کاتبک این بازیکن به دست مدافع حریف خورد تا فولاد صاحب یک ضربه پنالتی شود که این فرصت توسط شیمبا تبدیل به گل شد تا فولاد یک بر صفر پیش بیفتد.


در نیمه دوم، تیم الوحدات اردن با دست زدن به چند تعویض در بخش تهاجمی سعی در انتقال بازی به نیمه زمین فولاد خوزستان و پیدا کردن راهکار‌هایی چشم به گل تساوی داشتند. فولادی‌ها نیز با انجام تغییراتی به دنبال حفظ نتیجه و استفاده از ضدحملات برای زدن گل تساوی بودند.
در این نیمه، شوت دقیقه ۵۶ آیاندا پاتوسی از بالای دروازه الوحدات به بیرون رفت و در دقیقه ۷۷ محمد میری با زدن توپ به تیر عمودی دروازه الوحدات یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد. الوحدات هم در دقیقه ۷۸ با شوت احمد زریق دروازه فولاد را تهدید کرد که شوت این بازیکن از کنار تیر عمودی راهی خارج شد. ضربه سر یزن العرب در دقیقه ۸۵ هم که با خروج ناقص فروزان همراه بود، به شکل خطرناکی از بالای دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت.
شاگردان جواد نکونام در دقایق پایانی اقدام به دفاع از تک گل زده کردند و سه امتیاز این بازی را با تک گل لوسیانو پریرا به دست آوردند.
 
لوسیانو پریرا با گلزنی در بازی امشب تعداد گل‌های خود را در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به عدد ۱۰ رساند.
 
در دیگر دیدار این گروه السد قطر و النصر عربستان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری ۳ بر یک النصر به پایان رسید.
در این گروه النصر عربستان با ۴ امتیاز صدرنشین شد و فولاد با چهار امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.
شاگردان جواد نکونام در ادامه بازی‌های خود سی ویکم فروردین ماه به مصاف تیم النصرعربستان می‌روند.
خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز،فولاد
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: