پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > آتش افروزی تسخیر شده جن ها در آبادان


کد خبر: ٥٣٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/18-٠٨:٣٦

مرد آتش افروز که در توهم شیشه ای نسبت به آتش زدن چند خودرو در شهر آبادان اقدام کرده بود، پس از یک هفته حبس، از زندان آزاد شد و دوباره به آتش افروزی دست زد.

 

 

 مرد آتش افروز که در توهم شیشه ای نسبت به آتش زدن چند خودرو در شهر آبادان اقدام کرده بود، پس از یک هفته حبس، از زندان آزاد شد و دوباره به آتش افروزی دست زد.

به گزارش آبادان نیوز ، چندی پیش ماموران کلانتری 15 آبادان در جریان آتش افروزی مرد جوان در یکی از مناطق شهر قرار گرفته و تیم ویژه ای برای پایان دادن آتش افروزی این متهم وارد عمل شدند.
ماموران در گام نخست پی بردند مردی با در دست داشتن ظرف بنزین در چند مرحله اقدام به آتش زدن چند خودرو کرده و حتی یکبار با ورود به خانه یک زن تنها قصد آتش زدن خانه را داشته که با سر و صدای زن جوان پا به فرار گذاشته است.
در این مرحله ماموران به بررسی دوربین مداربسته نزدیکی خانه زن تنها پرداختند و توانستند تصویر مردی را که با ظرف بنزین از دیوار خانه زن تنها بالا رفته، به دست آورند.
بدین ترتیب تصویر مرد آتش افروز در اختیار تیم های گشت پلیسی قرار گرفت و این متهم، هشتم مهرماه در حالی که ظرف بنزین در دست داشت، از سوی ماموران پلیس شناسایی و در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.
این متهم که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: حدود 2 ماه است که از شهر یزد برای دیدن خانواده ام به آبادان آمدم و اعتیادبه شیشه دارم و از همان روز نخست جن ها به سراغم آمدند و دستور دادند تا خودروها را آتش بزنم و اگر این کار را نمی کردم جان پدر و مادرم به خطر می افتاد.
در این مرحله این متهم که ادعا می کرد جن ها او را تسخیر کرده اند پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت، ولی این متهم به دلیل داشتن مشکلات روانی آزاد شد و پس از آزادی دوباره به سراغ خودرویی رفته و دست به آتش افروزی زده و پا به فرار گذاشته است.
بنا به این گزارش، تجسس ها برای دستگیری دوباره متهم از سوی ماموران کلید خورده است. 

 

 

 

 

 

آبادان ،آبادان نیوز ،خبر آبادان ،اخبارآبادان ،حوادث ،مرد،اعتیاد

 

منبع :ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: