پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اقدام به خودکشی زنی در اهواز ناکام ماند


کد خبر: ٥٢١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/20-١١:٤٩

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با مداخله نیروهای آتش نشانی، اقدام به خودکشی در اهواز ناکام ماند.

 

 

 

 

 

 مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با مداخله نیروهای آتش نشانی، اقدام به خودکشی در اهواز ناکام ماند.

به گزارش آبادان نیوز ،مقصود حق شناس  اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۴۱ دقیقه شب گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان اعلام شد که خانمی به قصد خودکشی از نرده های محافظ پل هلالی اهواز عبور کرده است.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا با اعزام تیم های امداد ونجات و تیم امداد آبی به همراه غواصان در محل حاضر و در کمترین زمان یکی از ماموران با تجربه با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص، موفق شد وی را از این کار منصرف و او را از خطر سقوط دور کند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: پس از دور کردن این خانم که حدودا ۲۰ سال داشت وی را برای رسیدگی در اختیار عوامل پلیس قرار دادند.

حق شناس اضافه کرد: در این عملیات ۶ مامور آتش نشان به همراه دو دستگاه خودروی امداد و نجات و یک تیم امداد آبی شرکت داشتند.

اتصالی برق باز هم حادثه ساز شد

وی در ادامه گفت: ساعت ۱۹ و ۴۷ دقیقه روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در پردیس انتهای بازارچه خیابان کاوه داده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد: ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

حق شناس بیان کرد: آتش نشانان ۲ دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با ایمن سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از گسترش و سرایت آن به دیگر اتاق ها و واحدها جلوگیری کردند.

وی عنوان کرد: در این عملیات ۱۱ مامور آتش نشان به همراه چهار دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات شرکت داشتند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان اتصالی سیم محافظ یخچال گزارش شده است.

 

 

 

 

 

مقصود حق شناس ،خودکشی در اهواز  ،سازمان آتش نشانی اهواز ، شهرداری اهواز،خودکشی زن در اهواز ،حوادث خوزستان ، ،خوزستان ،آبادان نیوز، 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: