پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > لنج باری در رودخانه بهمنشیر دچار آتش سوزی شد


کد خبر: ٥١٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/15-١٠:٠٧

،رئیس اداره آتش نشانی گفت:این لنج باری ساعت 20:30 دقیقه دچار آتش سوزی شد .

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان شامگاه یکشنبه در خصوص گفت:این لنج باری ساعت 20:30 دقیقه دچار آتش سوزی شد که در پی تماس شهروندان، بلافاصله چهار گروه اطفاء حریق به محل حادثه واقع در حاشیه بهمنشیر حوالی منطقه آبادان اعزام شد.

مجید فرهانی پور ادامه داد:این حریق پس از یک ساعت تلاش آتش نشانان خاموش شد.
وی تصریح کرد:علت این حادثه و میزان خسارت وارد شده به مالک از سوی این اداره در دست بررسی است و متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

شانزدهم بهمن ماه سال گذشته نیز خبر آتش سوزی هشت فروند شناور تجاری حامل اجناس تجاری در اروند رود مانند بمب خبری در رسانه ها انتشار یافت و این رخداد، خسارت فراوانی به صاحبان کالاها وارد کرد.

اگرچه این رخداد، خسارت جانی نداشت، مالکان لنج ها را با مشکل مواجه کرده و کالای تجاری بسیاری از بازرگانان و فعالان اقتصادی محدوده منطقه آزاد اروند را به خاکستر تبدیل کرد.

اگرچه عامل اصلی این آتش سوزی مشخص نشد، ولی به گفته مجید فرهانی پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان، لنج های آتش گرفته از چوب بود که برای ورود نکردن آب به داخل آنها، روغن کوسه به بدنه این لنج ها زده می شد. 

 

 

 

شهرداری آبادان ،اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،رئیس اداره آتش نشانی آبادان ،مجید فرهانی پور ،آتش سوزی لنج باری ، در رودخانه بهمنشیر  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: