پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > انفجار مهیب مخزن آمونیاک در اهواز


کد خبر: ٥١١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/05/30-١٠:٠٦

انفجار مخزن آمونیاک کارخانه یخ در اهواز چند شهروند را به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان کرد.

 

انفجار مخزن آمونیاک کارخانه یخ در اهواز چند شهروند را به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان کرد. 

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز ،  انفجار در مخزن آمونیاک کارخانه یخ در این شهر باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی برای ساکنان یکی از محلات این شهر شد.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی اهواز در جمع خبرنگاران با تایید این خبر اظهار کرد: این حادثه ساعتی پیش در خیابان شریعتی جنوبی رخ داد و طی آن اکیپ‌های این نهاد جهت انجام کار امداد‌رسانی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های اعزام شده در هنگام ورود به محل با مواد نشست شده در محل و نشت مخزن مواجه شدند افزود: 7 دستگاه به محل حادثه اعزام شد و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته حادثه و انفجار تلفات جانی در پی نداشت.

مقصود حق‌شناس با اشاره به مسمومیت برخی از اهالی محله روی دادن حادثه خاطرنشان کرد: به دلیل حجم زیاد گازهای آزاد شده در محیط و راکد بودن هوای محل، برخی از شهروندان ساکن اطراف این محل دچار مسمومیت و عارضه تنفسی شدند.

وی با بیان اینکه افراد مسموم با استفاده از آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند، عنوان کرد: با توجه به حجم زیاد گاز محبوس در محل نمی‌توان میزان خرابی و خسارت را برآورد کرد و تیم‌های کارشناسی برای این امر فردا به محل مراجعه خواهند کرد.

 

آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبر خوزستان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: