پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > راه‌اندازی مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٥٩٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/09-١٢:٢١

مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان و همچنین شورای فناوری با پیگیری‌های دکتر آموزنده و دکتر محبوبی، در ساختمانی به مساحت 200 متر مربع، راه‌اندازی شد

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان و همچنین شورای فناوری با پیگیری‌های دکتر آموزنده و دکتر محبوبی، در ساختمانی به مساحت 200 متر مربع، راه‌اندازی شد.

به گزارش آبادان نیوز ، پس از پیگیری‌های مستمر دکتر محمد محبوبی، معاون آموزش، تحقیقات و فناوری، مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان به سرپرستی میلاد جانقربان در این معاونت راه‌اندازی شد و شروع به کار کرد. از جمله کارهای انجام‌شده در فاز راه‌اندازی این مرکز می‌توان به تعمیرات و ترمیم نمای ساختمان و همچنین برق آن اشاره کرد. تامین، تجهیز و جانمایی تجهیزات اداری و رفاهی از قبیل میز و صندلی، کولر و غیره از جمله اقدامات اولیه دیگر به شمار می‌روند. این ساختمان با داشتن نزدیک به 200 متر مربع مساحت در خیابان احمدآباد، انتهای خیابان چهارم اصلی واقع و امکان استقرار تعداد 10 شرکت فعال دانش‌بنیان در آن فراهم است. لازم به ذکر است علاوه بر تجهیزات اداری که در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، تجهیزاتی از قبیل رایانه، اینترنت و سالن جلسات نیز در دسترس آنها است.

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: